Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання: 24h | |||
|
Комплекти дисків зчеплення для кубатури
Істотних відмінностей у роботі зчеплення призначеного для установки на автомобіль та аналогічного, але призначеного для роботи на мототранспортному засобі практично немає. У будь-якому випадку використовуються сили тертя, з метою передати крутний момент від колінчастого валу двигуна до провідного колеса (колес) мотоцикла, автомобіля або іншого транспортного засобу. У той же час сама реалізація цього принципу в мотоциклах та автомобілях суттєво відрізняється, і не лише вагою та розмірами, а й деякими іншими важливими параметрами. Для того, щоб привести в дію привід зчеплення, використовують спеціальний важіль, який, як правило, встановлений на кермі. Виняток, мабуть, є відомими мотоциклами американського виробництва Harley-Davidson тридцятих років минулого століття. Але принципової різниці в залежності від ручного чи ножного приводу зчеплення не існує.
Про фрикційні диски
Центральною частиною вузла, що розглядається, є набір пластин, які чергуються певним чином. У різних моделях мотоциклів можуть бути встановлені механізми зчеплення, які мають різну кількість дисків. Останні мають фрикційну поверхню та кріпляться по обидва боки плити, виготовленої з металу. Нещодавно для виготовлення фрикційних дисків в основному застосовувався азбест, але потім його стали замінювати органічними смолами. Після того, як набір пластин буде скріплено в єдине ціле, його розміщують між натискним та веденим диском. Що стосується ведучого або натискного диска, він має циліндричну форму і кріпиться до сталевих пластин. Зібране в єдине ціле дискове зчеплення, що веде та веде диски, утримуються на трьох штифтах.
Кріплення дисків та пластин
На провідний диск сталеві та фрикційні пластини укладаються в порядку, що чергується, причому диск з фрикційною поверхнею, повинен знаходиться в цій стосі під першим номером. На сталевих пластинах є спеціальні виїмки, які називають ключами. З їх допомогою сталеві пластини фіксуються на диску, в результаті чого вони мають можливість обертатися синхронно, утворюючи між собою цілісний блок. Плюс до цього на провідному диску є шпонкові пази, які виконують у вигляді шліців, що дозволяє сталевим дискам пересуватися, як вниз, так і вгору, а ось фрикційні диски мають можливість плавати між сталевими дисками. Для кріплення пакета пластин з веденим диском застосовуються пружні болти, які повністю пройшовши через весь диск зчеплення, кріпляться за допомогою спеціальних трьох гайок.
Пружини зчеплення
Внаслідок створення такої конструкції відбувається вирівнювання її елементів, а ось фрикційні елементи мають можливість вільно переміщатися між натискним та веденим дисками. Тертя між фрикційним диском і сталевою пластиною досягається за рахунок пружин зчеплення, які забезпечують достатню силу притискання. Без вищеописаного, передача моменту, що крутить, від двигуна до трансмісії була б не здійсненна. Тиску пружин цілком достатньо для того, щоб утримувати диски і не давати їм зміщуватися. Таке відбувається у випадку, якщо зчеплення перебуває у включеному стані, тобто важіль або педаль зчеплення не задіяні. Крім того, якби не вижимні пружини, то азбестові диски могли б прокручуватися щодо сталевих пластин, в результаті чого виникали б явища пробуксовки, а потім і згоряння зчеплення.
Де купити
Для вирішення питання щодо заміни зчеплення на мотоциклі звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- придбати комплекти дисків зчеплення для кубатури;;
- замовити комплекти дисків зчеплення для кубатури з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого міста України;
- дізнатися ціни на комплекти дисків зчеплення для кубатури та придбати необхідний недорого;
- скористатися каталогом комплектів дисків зчеплення для кубатури;