Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Генератори 2,0-3,5кВт
Електрична мережа на сьогоднішній момент є необхідною складовою будь-якого транспортного засобу. Завдяки їй стає можливим здійснити автоматичний запуск двигуна, своєчасно спалахнути бензин у циліндрі двигуна та забезпечити надалі безперебійну роботу цієї системи. Крім того, світлова і звукова сигналізація також потребує забезпечення електричним струмом, не кажучи вже про всі види освітлення. Для нормального функціонування всіх перерахованих вище функцій на мотоцикл, втім, як і, на всі інші транспортні засоби, встановлюють стартер, акумулятор і генератор. Однак для запуску двигуна достатньою буде наявність стартера та акумуляторної батареї, однак цього обладнання для тривалої роботи виразно не вистачить. Адже акумулятор не здатний забезпечувати струмом бортову мережу транспортного засобу протягом тривалого часу.
Призначення генератора
Звичайно в сучасному світі існують потужні акумуляторні батареї, які можуть протягом деякого часу забезпечувати електричним струмом бортову мережу авто або мототранспорт. Однак надпотужні та довгоживучі акумулятори поки що мають дуже велику масу і на звичайні транспортні засоби не можуть бути встановлені. Що стосується акумулятора, то він здатний лише накопичувати та утримувати деяку частину електричної енергії, а от виробляти її не може. Своєчасне не підзаряджання або недостатнє заряджання загрожує повним виходом акумуляторної батареї з ладу. Прискорити розрядку акумулятора може частий запуск двигуна, а також велике навантаження на нього з боку пристроїв, що потребують електроенергії. Єдине, що може запобігти передчасній поломці акумулятора, так це генератор. Він включається в роботу одночасно із запуском двигуна. Як тільки це сталося, так відразу все, що працює за допомогою електричного струму, починає споживати електроенергію генератора, включаючи акумулятор, який від нього заряджається.
Типи генераторів
Фахівці розрізняють два типи генераторів. Один з них при роботі виробляє постійний електричний струм, а інший стає джерелом змінного електричного струму. Правда в ньому присутній пристрій, який перетворює змінний струм на постійний. Цей пристрій є напівпровідниковим випрямлячем. Генератори постійного струму були розроблені в Сполучених Штатах Америки ще наприкінці 50-х років минулого століття і деякий час використовувалися в багатьох країнах, включаючи СРСР. На жаль, у них було досить багато недоліків і на зміну їм прийшли генератори, що виробляють змінний струм.
Про генератор змінного струму
Будь-який генератор, хоч змінного, хоч постійного струму має у своєму складі, так званий стартер, який є обмоткою. Обмотка це не що інше, як навивка із дроту певного діаметра. Стартер нерухомий і зафіксований між передньою та задньою кришкою генератора. Само собою є в генераторах та рухома частина. Її називають ротор, який починає обертатися, як тільки відбувається запуск двигуна. З одного боку на генераторі встановлюють шків, який і обертає ротор при запуску двигуна. З протилежного боку ротор має контактні кільця. При обертанні ротора генератор починає виробляти електричний струм завдяки всім відомим законам фізики.
Де купити
Змінювати повністю генератор доводиться досить рідко, а ось запасні частини до нього потрібні. Звертайтеся до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- купити генератор Е-950 0,8 кВт або запчастини до нього;
- дізнатися ціни на генератор Е-950 0,8кВт або запчастини до нього та придбати необхідне недорого;
- замовити генератор Е-950 0,8кВт або запчастини до нього з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого міста України;
- скористатися каталогом запасних частин для генератора Е-950 0,8 кВт;