0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Двигун

Запасні частини для ремонту двигуна

 

Даний розділ сайту нашого інтернет магазину присвячений в основному запасним частинам, які необхідні при ремонті двигуна мотоциклів та подібних до них транспортних засобів. Однак у списку запасних частин, який включає близько восьми сотень найменувань для ремонту двигуна, ви можете знайти і деякі інші деталі, що не відносяться безпосередньо до двигуна. Однак і вони можуть стати у нагоді.

Врахуйте, що іноді починаючи, здавалося б, дрібний ремонт виявляється необхідність і в непередбаченій заміні інших деталей транспортного засобу.

А на цих фотографіях представлені деякі види двигунів:
  
 



Купуючи свій транспортний засіб, ви напевно визначилися з необхідними технічними характеристиками встановленого двигуна. Основними показниками є його принцип роботи, а також кількість та розташування циліндрів. Від цих чинників залежить особливості експлуатації двигуна.

Всі моделі двигунів, що встановлюються нині на мотоцикл, поділяються на електричні, чотиритактні та двотактні. Мотоцикли, що виробляються на пострадянському просторі, в основному обладнані двотактними двигунами. Що ж до мотоциклів зарубіжного виробництва, то вони поставляються на ринок із чотиритактними двигунами.

За кількістю циліндрів двигуни випускаються двоциліндрові та одноциліндрові. Закордонні виробники постачають двигуни об'ємом до п'ятдесяти кубічних сантиметрів з одним циліндром та двотактним режимом роботи. Що стосується двигунів від 120 до 250 кубічних сантиметрів, то вони можуть бути як двоциліндровими, так і одноциліндровими.

Однак незалежно від того, який двигун встановлений на вашому транспортному засобі, інтернет магазин «Motokvartal» завдяки якісній продукції, що поставляється такими виробниками, як JYMP, S.E.E., Formula, GXmotor, MSU, Vland, Jetar, Athena, KOSO, Reginashain, Mototech, TATA TMMP, зможе задовольнити всі потреби в запасних частинах для будь-якого двигуна.

 

Звичайно, потужність двигуна, яку прийнято вимірювати в кінських силах, має велике значення і найчастіше цей показник має вирішальне значення при виборі покупцем двигуна для свого мотоцикла. Але, як свідчить практика, звертати увагу потрібно як цей показник. Двигуни для мотоциклів бувають різних типів та різних конструкцій. Те саме можна сказати про мотоцикли, які до того ж експлуатуються в різних умовах, так що визначити який саме двигун необхідно встановити на мотоцикл, найкраще зможе тільки його власник.

По виду споживаного палива розрізняють бензинові двигуни, а також двигуни, що працюють на дизельному паливі. Крім того, технічний прогрес сприяв появі двигунів, що працюють за допомогою електрики, і в даний час вже з'явилися окремі екземпляри мотоциклів, на яких встановлені саме такі мотори. Але і дизельні, і електричні двигуни поки що не можуть конкурувати з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють на бензиновому паливі. Причин тому безліч і може бути розглянуто окремій статті.

Двотактні та чотиритактні двигуни

За кількістю тактів розрізняють двотактні та чотиритактні двигуни. Перші використовуються в двигунах, робочий об'єм яких, як правило, не перевищує чотирьохсот кубічних сантиметрів. Такі мотори відрізняє досить проста конструкція та відмінний показник співвідношення маси до потужності. Найчастіше побачити ці двигуни можна на скутерах, господарі яких віддають перевагу активному відпочинку, пов'язаному з подоланням бездоріжжя (off-road), або в учасників шосейних гонок. У більшості випадків на таких скутерах для звичайного цивільного населення встановлені двигуни з робочим об'ємом 25 або 50 кубічних сантиметрів.

Що стосується чотиритактних двигунів, то конструкція у них складніша, порівняно з двотактними моторами, але їх простіше обслуговувати, споживання палива у них нижче, як і нижче викид в атмосферу різних шкідливих речовин. Вони вважаються більш сучасними і при правильному обслуговуванні, що в першу чергу має на увазі своєчасну заміну олії, будуть служити довго і справно. Чотирьохтактним двигунам віддають перевагу переважна більшість байкерів.

Одно та багатоциліндрові двигуни

Розрізняються двигуни також і кількістю встановлених у них циліндрів. Один із простих та популярних варіантів передбачає встановлення у двигуні одного циліндра. Особливою популярністю такі двигуни користуються у любителів екстремальної їзди. Найчастіше одноциліндрові двигуни встановлюються на кросових мотоциклах та їх модифікаціях типу мотарди та ендуро. Переваги полягають у простоті конструкції та обслуговування, компактності, а також у цілком пристойному моменті, що крутить, на середніх і низьких оборотах. З недоліків можна відзначити такі фактори, як сильні вібрації та малий робочий об'єм двигуна.

Двигун, в якому встановлено в ряд два циліндри, ще називають паралельним твином. В основному їх встановлюють у мотоциклах такого класу, як кросовер, круїзер та шосейник. Такі двигуни також не складно обслуговувати, у них не викликає нарікання система охолодження, а також непоганий момент, що крутить, на середніх оборотах.

З недоліків – невисокий рівень максимальної потужності.

У продажу неважко знайти і двигуни з великою кількістю циліндрів, аж до шести (хіба що не буває двигунів з п'ятьма циліндрами). Але у них і конструкція складніша і ціни набагато вищі. Якщо вам необхідний двигун для мотоцикла і ви визначилися з вибором, то звертайтесь до нашого інтернет-магазину. Якщо вам потрібен двигун, але ви ніяк не можете визначитися який саме, все одно звертайтеся до нас. Консультанти магазину допоможуть вам з вибором і, крім того, ви зможете:

  • купити двигун для мотоцикла;;
  • замовити двигун для мотоцикла з доставкою за адресою як у місті Києві, так і в інших містах України;
  • погодити ціну на двигун, отримавши можливість придбати його недорого, завдяки знижці від магазину;
  • скористатися каталогом двигунів для мотоциклів.
 

 
Вгору