0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Вали кікстартера

Вали кікстартера

Завести двигун будь-якого мотоцикла можна трьома способами. Найпростіший це за допомогою електростартера, який в даний час встановлений на переважній більшості мотоциклів, скутерів та іншої мототранспортної техніки. Другий спосіб, теж дієвий, але не такий зручний, передбачає заводку двигуна за допомогою кікстартера. Третій спосіб у народі називають «з штовхача», коли мотоцикл штовхають і при русі накатом з гірки, намагаються його запустити. Останній спосіб заводки зовсім не підходить для мотоциклів та скутерів, у яких встановлені варіатори. Переваги кікстартера очевидні. У випадку, коли акумулятор з якоїсь причини розрядився або з'явилися неполадки в електричній системі мотоцикла, то на допомогу прийде кікстартер, для якого необхідна тільки м'язова сила.

Деталі кікстартера

Пристрій кікстартера досить простий і в разі потреби цілком може бути відремонтований самостійно. Основною його частиною є вал, на якому встановлені такі деталі, як шайба храповика, шестерні приводу, настановна скоба, півмісяць або зубчастий сектор, пружина зворотна, втулка і стопорне кільце. У роздрібну торговельну мережу вали кікстартера постачають такі компанії, як KOMATCU, Viper та різні підприємства китайської промисловості. Вироби китайських виробників за якістю та надійністю поступово досягають рівня європейських підприємств та відповідають загальноприйнятим світовим стандартам. Для того, щоб визначити необхідність ремонту кікстартера, зазвичай вистачає проведення візуального огляду.

До візуального огляду можна додати виконання деяких дій, таких як натискання та відпускання педалі кікстартера. Після натискання на педаль кікстартера необхідно простежити, як швидко він повернеться у вихідне положення. Якщо цей процес займає багато часу і педаль повертається на своє місце насилу і повільно, це є приводом розібрати даний вузол і зробити його ремонт. Так само необхідно вчинити якщо педаль кікстартера зовсім не повертається у вихідне положення і залишається в стані, що завис. Перед зняттям педалі кікстартера, саму педаль і поверхню, з якою вона контактує, необхідно ретельно очистити від усіх видів забруднень, щоб унеможливити попадання чогось на деталі кікстартера. Після зняття валу кікстартера необхідно переконатися, що на його деталях немає жодних ушкоджень у вигляді сколів або зносу.

Про ремонт кікстартера

Якщо виявлено деталі з пошкодженнями, їх необхідно замінити. Якщо ж дефектних деталей не виявилося, весь механізм кікстартера, як і внутрішній настановний простір, необхідно промити з будь-яким відповідним розчинником і протерти насухо за допомогою звичайної ганчірки або ганчірки. Як розчинник цілком підійде бензин, а для полегшення промивання внутрішніх частин можна скористатися пензликом відповідних розмірів. Далі в обов'язковому порядку необхідно застосувати мастило, без якого будь-який механізм якісно та довго пропрацювати не зможе. Для мастила не протипоказано використання солідолу, а правильно розподілити мастило на поверхнях деталей кікстартера і всередині гнізда, допоможе шприц.

Профілактичні заходи дозволяють працювати кікстартер довгий час без поломок. Якщо ж з якихось причин у вас виникла потреба зайнятися ремонтом цього вузла і потрібні нові деталі для встановлення, звертайтесь в інтернет-магазин Мотоквартал. Тут можна самостійно або за допомогою консультантів магазину підібрати необхідні запасні частини та отримати можливість:

  • купити вал кікстартера на потрібну вам марку мотоцикла;
  • скористатися каталогом валів кікстартера;
  • замовити вал кікстартера з доставкою до міста Києва чи будь-якого іншого населеного пункту України;
  •  
Відображення:
Вгору