0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Система охолодження

Система охолодження

Двигуни внутрішнього згоряння генерують велику кількість тепла завдяки тому, що процес згоряння палива відбувається всередині двигуна, а саме в камері згоряння. Всі вузли та агрегати мотоцикла мають можливість працювати саме завдяки цій тепловій енергії. Але цієї енергії вистачає не тільки роботу всіх систем мотоцикла, а є ще й її надлишок. Ось цей надлишок теплової енергії повинен бути в обов'язковому порядку видалений, а інакше від перегріву можуть стати непридатним безліч деталей, як двигуна внутрішнього згоряння, так і безпосередньо пов'язаних з його роботою вузлів і механізмів мотоцикла.

Для стабільної роботи двигуна та всіх пов'язаних з ним систем потрібно підтримувати температуру на постійному рівні, величину якої встановлює виробник. Величина цієї температури така, що деталі, що піддаються нагріванню, не перегріваються і деформуються. Досягти таких результатів дозволяє система охолодження скутера чи мотоцикла, яка у різних марках мототранспортної техніки може мати різний пристрій. Причому різниця може бути принциповою, тому що застосовуються абсолютно різні носії, що охолоджують. Йдеться про повітряну та рідинну системи охолодження двигуна.

Повітряна система охолодження

Повітряна система охолодження була вигадана задовго до винаходу рідинної системи охолодження двигуна. Для відведення надлишкової кількості тепла в повітряній системі охолодження застосовують звані ребра охолодження. Принцип такої системи є простим. Чим більше ребер охолодження братиме участь у процесі охолодження, тим більша кількість тепла зможе розлучитися з двигуном і випаруватися в навколишнє середовище. Сам циліндр двигуна внутрішнього згоряння розташований так, що має безпосередній зіткнення з довкіллям. Крім того на колінчастому валу розташовують крильчатку, за допомогою якої досягають додаткового охолодження двигуна, завдяки потоку повітря, що нею створюється.

В окремих моделях мопедів і скутерів двигуни взагалі не мають жодного кожуха, що сприяє охолодженню двигуна за рахунок зустрічного потоку повітря. Однак такий метод охолодження має свій великий недолік. Він у тому, що охолодження двигуна виконується лише разі руху мотоцикла. Причому що вища його швидкість, то ефективніше охолодження і навпаки. Тобто підтримувати постійну температуру за такого способу охолодження в принципі неможливо і при попаданні мотоцикла, наприклад, у пробку виникає підвищений ризик перегріву двигуна.

Рідинне охолодження двигуна

У системи рідинного охолодження двигуна такий недолік відсутній і постійний температурний режим зберігається незалежно від швидкості руху. Так, мототранспортні засоби з рідинною системою охолодження мають більш високу ціну, ніж їх повітряні аналоги, і мають додаткові вузли і деталі, зате їх ефективність охолодження в багато разів перевищують повітряні системи. Конструктивно циліндри з рідинним охолодженням не потребують ребрах охолодження, так як охолодження здійснюється по спеціальних каналах всередині циліндра, завдяки спеціальній рідині, що протікає по них. Ця рідина знайома всім байкерам і є сумішшю з антифризу і води.

У рідинній системі охолодження головне, щоб по всьому шляху її проходження не було протікань. Якщо таке протікання буде виявлено, його слід негайно усунути. Для придбання відповідних запасних частин рекомендуємо звертатись тільки до перевірених продавців, які дають гарантії на куплені у них запасні частини. До речі наш інтернет-магазин відповідає вищевказаним вимогам. Так що звертайтеся та отримайте можливість:

  • купити систему охолодження чи її елементи для мотоцикла;
  • замовити систему охолодження з доставкою хоч до міста Києва, хоч до будь-якої іншої точки України;
  • скористатися каталогом систем охолодження для мотоциклів;
  • придбати систему охолодження для мотоцикла за демократичною ціною, тобто недорого;
Відображення:
Вгору