0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Маятники

Маятники

Незамінною частиною будь-якого транспортного засобу, включаючи мотоцикли є підвіска. Основне призначення, як передньої, так і задньої підвіски, полягає у створенні хорошої керованості та достатнього комфорту для водія та його пасажира під час поїздок. У нашій країні поверхня доріг, як правило, далека від ідеальної, так що під час руху можна безпосередньо на собі повною мірою відчути всі «принади» ударів, вібрацій і поштовхів, які витримати без підвісок було б дуже проблематичним. Підвіска мотоциклів формувалася тривалий час, зазнавала різних змін, але й нині серед конструкторів немає єдиного погляду те що, якою має бути підвіска мотоцикла.

Проте в торговій мережі представлені різні деталі підвісок, включаючи маятники. Лідером з постачання вищезгаданих виробів є компанія KOMATCU, до якої дуже прагнуть приєднатися багато підприємств Китайської республіки.

Всі шанувальники мототранспортної техніки, які хоч трохи цікавилися історією створення та розвитку мотоциклів, знають, що практично до сорокових років минулого століття задня підвіска у мотоциклів повністю була відсутня. Швидкості були невеликі і водієві цілком вистачало пружного сидіння, яке у поєднанні з пружною пневматичною шиною, дозволяло без напруги перенести всі дорожні вади.

Про задні підвіски свічкового типу

Найгірше доводилося пасажиру, якому доводилося безпосередньо стикатися з жорсткою платформою, з'єднаною з рамою за допомогою труб. Тут без м'якої та товстої подушки ніяк не можна було обійтися. Необхідність створення задньої підвіски стала зрозумілою тоді, коли завдяки потужнішим двигунам, мотоцикли почали розвивати велику швидкість. На такій швидкості натрапивши на купину або вибоїн, водій мотоцикла міг реально бути викинутим з сідла або траєкторія руху мотоцикла могла суттєво змінитися. І той і інший випадок становив реальну загрозу життю та здоров'ю водія мотоцикла. На допомогу прийшла задня підвіска свічкового типу, але вона швидко зношувалась і ускладнювала керованість мотоциклом на поворотах. Причина – відсутність зв'язку між протилежними сторонами задньої вилки.

Задня підвіска важільного типу

В даний час задню підвіску типу свічки можна зустріти тільки на мотоциклах, які виконані в стилі ретро. А от у сучасних мотоциклах жорстких елементів свічок вже не зустріти. Їм на зміну прийшла система важеля, яка встановлюється в задній частині мотоцикла. Ця система має один основний елемент, який називається маятником. Якщо грубо і коротко, то маятник є подовженим важелем. Цей важіль за допомогою відповідних шарнірів закріплюється на рамі мотоцикла та приєднується до осі заднього колеса. Найпростіший маятник може бути виконаний у вигляді Н - подібної конструкції, на яку вертикально встановлюють два амортизатори.

Про моноармотизатор

Надалі і ця конструкція зазнала змін, внаслідок чого з'явився моноамортизатор. У його конструкцію була включена пружина, яка мала гідравлічний поглинач коливань. Цей пристрій спочатку встановлювався безпосередньо на маятник, проте надалі конструктори придумали приєднувати моноамортизатор до окремого механізму. Цей механізм являє собою набір важелів, що коливаються, завдяки чому задня підвіска мотоцикла отримує ряд переваг.

Якщо ви встановили, що є проблеми із задньою підвіскою і в цих проблемах винен маятник, звертайтесь в інтернет-магазин Мотоквартал і у вас буде можливість:

  • купити маятник для мотоцикла, який ви використовуєте;
  • скористатися каталогом маятників для мотоциклів;
  • дізнатися ціну на маятник та придбати його недорого;
  • замовити маятник з доставкою до міста Києва, а також до будь-якого іншого міста України;
Відображення:
Вгору