Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Сальники та пильники
Сальник та пильник амортизатора універсальний для мотоцикла.Така деталь мотоцикла, як сальник, служить для запобігання витіканню мастила з тих чи інших вузлів техніки, а пильовики на вилку застосовуються з метою захисту даних вузлів від попадання пилу та бруду. Тобто завдання цих невеликих, але дуже важливих елементів досить відповідальне, і нехтувати ними не можна. Особливості роботи сальників та пильовиківПризначені для вилки мототехніки пильовики і сальники входять до доступних витратних матеріалів, але якщо вони вийшли з ладу, зволікати з заміною не слід. Зношені деталі можуть призвести до швидкої втрати амортизатором мастила. Течія масла небезпечна не тільки у зв'язку зі зниженням або втратою амортизаційних властивостей байка. Найгірше те, що рідина, що витік, здатна потрапити прямо на гальмівні колодки, тертя знизиться і гальмівна система може перестати виконувати свої функції. Хоча пильовик і сальник на мопед і мають схожу конструкцію, призначення цих елементів конструкції мототехніки серйозно відрізняється. Ось так здебільшого виглядають сальники:
А це деякі види пильовиків: Коли необхідно замінювати сальники та пильовики на вилкуЗаміна сальника та пильовика для певних видів мототехніки може обійтися набагато дорожче, ніж самі витратні матеріали. Заощаджувати на купівлі деталей не потрібно, адже тільки так можна отримати якісну продукцію, яка прослужить довго. У більшості випадків, перед початком підтікання олії через сальники, можна спостерігати запотівання пера вилки. При цьому відзначаються невеликі масляні частинки, які збирають на себе весь пил дорожнього полотна. Якщо в такій ситуації не купити пильовики на стійки, масло може вийти з вилки. Діагностика такої проблеми має стати регулярним заходом. Знос сальників відбувається через тривале використання або у зв'язку з руйнуванням пильовиків. Якщо має місце другий випадок, пильовики починають пропускати вологу та бруд, що призводить до руйнування та гниття сальників. Потріскані та затверділі пильовики також слід негайно змінювати, попередньо розібравшись з аспектами вибору відповідних деталей. Як вибрати та купити сальник на вилку мотоциклаЯКонструктивні особливості сальника дуже складні і підібрати таку деталь, враховуючи лише розміри, буде неможливо. Для того, щоб грамотно вибрати сальник і пильник амортизатора універсальний, важливо знати температуру навколишнього середовища, швидкість та напрямок обертання валу. У однакових за розміром деталей можуть бути суттєві відмінності у вартості. Велике значення тут має матеріал. Сьогодні пильовики та сальники виготовляються з найрізноманітніших матеріалів, з відповідним підвищенням ціни при покращенні якості. Вибираючи сальник та пильовик, необхідно приділити увагу наступним моментам:
Вирішуючи замінити сальник та пильовик на задній амортизатор, необхідно встановити причину втрати деталями їх властивостей. Наприклад, якщо поверхня вилки має пошкодження, корозію або порушена геометрія, заміною витратних матеріалів не обійтися. Проблема нікуди не подінеться і знову виведе деталі з ладу, тому спочатку потрібно розібратися з вилкою, і тільки потім купувати нові розхідники. Де купити сальник на вилку мотоцикла в Україні?Сучасний ринок мото запчастин містить у собі багато варіантів пильовиків та сальників від різних виробників. Мотовласнику потрібно не тільки підібрати відповідні його транспортному засобу витратні матеріали, але й знайти постачальника, який надасть якісну продукцію, що відповідає заявленим характеристикам. Інтернет-магазин Мотоквартал залучив багатьох шанувальників їзди на мотоциклах своїм широким асортиментом оригінальних деталей від найкращих світових виробників, низькими цінами та відмінним сервісом. Купити сальник на вилку мотоцикла у нас буде дуже зручно та вигідно! Знос сальників та пильовиків на мототехніціПильовики та сальники вилки мотоцикла – досить дешеві витратні матеріали, чий знос обіцяє серйозні проблеми при їзді. Сальник, що вийшов з ладу, дуже швидко випускає мастильні матеріали з амортизаторів, але втратою здатності згладжувати нерівності дорожнього полотна справа не обмежується. Вибрати і купити сальники на скутер замість зношених деталей варто негайно, адже масло буде стікати на колодки гальмівної системи. Ця ситуація вкрай небезпечна, тому що тертя між елементами гальм знижується, і в потрібний момент мотоцикл може зупинитися. Отже, при перших ознаках зносу сальники і пильовики підлягають заміні. Заміна сальників на вилці мотоцикла, скутера чи мопедаВиделка мотоцикла з'єднує основну раму з переднім колесом та віссю. Вона дозволяє водіям змінювати напрямок руху, а також допомагає гальмуванню та підвісці. Сама вилка складається із двох труб. Кожній із них потрібен сальник для утримання олії всередині. Виделкові сальники і пильовик універсальний амортизатора повинні бути замінені, як тільки був помічений витік. Якщо залишити її несправною, масло може витекти на гальмівні колодки та пошкодити мотоцикл, або вилка залишиться зовсім без олії. Щоб замінити сальник та пильник амортизатора в Україні, необхідно спочатку підготувати свій байк для обслуговування. Послаблюємо два болти, які кріплять вилки до рами та ковпаків на кожній трубі. Потім потрібно трохи відкрутити болти гальмівних колодок і весь передній міст байка. Байк ставиться на передачу та підпирається заднє колесо. Переднє колесо піднімається на таку висоту, наскільки це потрібно. Далі демонтуються гальмівні колодки, крило, переднє колесо і всі кабелі, що висять. Наступний крок – розбирання вилки. Для цього необхідно повністю викрутити гвинти та потягнути вилку вниз, прокручуючи деталь. Акуратно витягаємо кришку вилки. Потрібно бути обережними, тому що це пружини – краще стояти осторонь шляху кришки, знімаючи її. Дістаємо пружину і дозволяємо масти стекти у відро, потім розтискаємо заслінку стрижня, вставивши інструмент у порожнину, щоб дістатися до нього. Слід запам'ятати всі пройдені етапи та складання пружин вилки, шайб, прокладок, щоб потім легко встановити всі деталі назад. Забираємо старий сальник, знімаємо пильовик з труби вилки. Акуратно виймаємо сальник і промиваємо ті місця у вилці, з якими працюємо, щоб забрати звідти сміття. Потім беремо трубу одну руку, а стійку в іншу. Докладаємо зусиль, щоб тягнути їх обоє окремо. Стане помітно, що сальник виходить із отвору. Готуємо вилку під нові сальники на скутер в Києві. Видаляємо іржу та ремонтні залишки, які призвели до витікання на старому сальнику. Змочуємо ганчірку олією та обробляємо місце, де стояв старий сальник. Після цього встановлюємо нову деталь, змащуємо олією його внутрішню частину. Ставимо сальник над стійкою та вставляємо його. Далі деталь потрібно відрегулювати за допомогою ущільнювача, який поставить сальник на місце м'яко та надійно. Встановлюємо вилку на своє місце, розташовуємо затискач і пильовик на вилці. Помістіть демпфований стрижень усередину. Заливаємо у вилку нове масло, вимірюємо висоту, якщо потрібно. Ставимо назад на кришку вилки пружину та болти, затискаємо їх, після цього повторюємо ті ж процедури з другою трубою вилки. Зрештою, збираємо передню частину вашого мотоцикла. Додаткові поради щодо заміни сальників та пильовиківНезважаючи на те, що ціна сальників на мотоцикл є цілком доступною для кожного власника байка, важливо дотриматися всієї процедури заміни, щоб не зіпсувати нові деталі. Так, застосування підйомника є найбезпечнішим способом підняття мотоцикла на технічне обслуговування. Замість того, щоб використовувати фізичне зусилля для відокремлення внутрішньої трубки від вилки, можна наповнити трубу маслом, створивши таким чином тиск, після чого сальник вискочить. Також купити пильовик амортизатора та сальники для обох виделок, незалежно від того, пошкоджений тільки один чи ні. Так, їх знос буде рівним, як і період експлуатації. Трубу, ймовірно, потрібно замінити, якщо немає можливості відновити пошкодження, заподіяне старим сальником. Як купити зі знижкою?
Як швидко я отримаю товар?
Чи можливе повернення?
Що із оплатою?
|