0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Підшипники та сальники для кубатури

Підшипники та сальники для кубатури

Мотоцикл, як і будь-який інший сучасний механічний засіб, має у своєму складі такі деталі, як підшипники та сальники. Конструктивно підшипник є пристроєм, який має можливість підтримувати частину опори. Під опорою мається на увазі вісь, вал або будь-яка інша деталь, але підшипник фіксує її в просторі і забезпечує вільне обертання або кочення. Крім того, підшипники можуть виконувати також і іншу функцію, а саме, приймати механічне навантаження і передавати її іншим елементам механізму. Розглядаючи ступичні підшипники мотоцикла, фахівці зазначають, що вони мають бути міцними, довговічними та витримувати величезні навантаження, що виникають при прискоренні, гальмуванні і навіть простому переміщенні.

Матеріали для підшипників

Враховуючи навантаження підшипники, що випадають на ступичні підшипники, для їх виготовлення використовують такі матеріали, як нержавіючий сплав сталі з хромом і молібденом. У хід також йде такий керамічний матеріал, як нітрид кремнію. Підшипники, що належать до класу гібридних, виготовляють із сталевих обойм та керамічних кульок. Виробники навчилися виготовляти колісні підшипники із великим запасом міцності. У реальній обстановці навантаження на колесо навіть кросового мотоцикла не досягає розрахункової, як і швидкість обертання, що раз на двадцять нижче, ніж допускає виробник. На жаль, описуваний підшипник здатний витримувати величезні навантаження в радіальному напрямку, чого не можна сказати про осьові впливи.

Захист для колісних підшипників

Розрахунковий термін служби оригінального ступичного підшипника може порадувати будь-якого, навіть найвибагливішого господаря мототранспортного засобу. Однак ці показники суттєво порушуються при перевищенні допустимих навантажень. Але, навіть якщо допустимі навантаження не перевищуватимуться, то підшипник втратить свою працездатність раніше часу через попадання в нього води, піску та бруду. Тобто передчасне зношування підшипника настає при пошкодженні ущільнення, яке має захищати підшипник. Ущільнення, які називаються ще й сальниками, встановлюються із зовнішнього боку підшипника. Хороше захисне ущільнення здатне забезпечити захист підшипника протягом деякого часу, проте потребує постійного контролю та своєчасної заміни.

Про змащення для підшипників

Для зменшення тертя між внутрішніми частинами підшипника застосовують різні мастила. Звичайні підшипники маточини в більшості випадків наповнюються літієвим мастилом, яке здатне витримувати велику температуру. Мастило не здатне протистояти значній температурі, швидше за все витікає, що призведе до обертання підшипника, як кажуть, «на суху». Після цього підшипник швидко прийде у неробочий стан. Не можна допускати змішування мастил, тому всі вони призначені для роботи в різних умовах і замість користі отримана суміш може зашкодити. Перед заміною підшипник необхідно ретельно очистити від бруду та пилу, а потім промити в бензині. Поміщаючи мастило в корпус підшипника необхідно пам'ятати, що надлишки мастила просто не утримуватимуться обоймою, а недолік швидше за все стане причиною його заклинювання.

Де купити

Визначити необхідність заміни підшипника маточини досить просто і зробити це можна самостійно. Для цього встановлюють мотоцикл, і вивішене колесо хитають за допомогою рук вліво та вправо. Якщо люфт є, то підшипник потребує заміни. Придбати його, як і сальник, можна в нашому інтернет-магазині. Звертайтесь та отримайте можливість:

  • купити підшипники та сальники для кубатури;
  • замовити підшипники та сальники для кубатури з доставкою до будь-якого населеного пункту України, включаючи місто Київ;
  • дізнатися ціни на підшипники та сальники для кубатури та придбати необхідне недорого;
  • скористатися каталогом підшипників та сальників для кубатури;
Відображення:
Вгору