0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Колодки барабанні

Колодки барабанні

 

Гальмівні колодки барабанні для скутерів, мопедів та мотоциклів

З моменту винаходу скутера барабанні гальма є основним варіантом гальмівної системи цих транспортних засобів, яка активно застосовується і в японських, і в китайських моделях. Якісні барабанні колодки для скутерів забезпечать відмінне уповільнення двоколісного транспорту, якщо правильно підібрати ці деталі.

Як працюють колодки барабанні на скутер

Принцип дії подібного виду гальм дуже простий. При натисканні на ручку гальма відбувається затягування троса, інший кінець об'єднаний з механізмом і здійснює розтискання колодок. Пружиною виконується їх зворотний стиск, коли важіль гальма повернуто місце.

Установка барабанного гальма дозволяє знизити вартість техніки, при тому що такими колодками найчастіше постачається заднє колесо, що не так активно бере участь у процесі гальмування.

Враховуючи досить низьку масу цього виду мототехніки, барабанні колодки на мопед здатні якість виконувати уповільнення транспортного засобу. Звичайно, на переднє колесо ставити їх не рекомендується, у зв'язку з підвищеним перегріванням і не здатністю якісно зупиняти важку техніку, але для задніх коліс цього буде цілком достатньо.

 
 

Зношування колодок барабанного гальма

Як зазначалося, основним елементом барабанної гальмівної системи виступають колодки. Їхня якість та матеріали, що використовуються при виробництві накладок, мають ключове значення для ефективності всього вузла гальмування.

Сьогодні накладки виробляються на основі передових матеріалів, стійких до підвищених температур і здатних добре зчеплюватись з металевим барабаном. З часом накладка стирається і нові барабанні колодки для мопедів стають необхідністю.

У міру зношування накладок система може коригуватися шляхом регулювання гайки на тросі, розміщеної в районі заднього колеса. Коли гайка вкручена до упору, барабанне гальмо буде найменш ефективним, що вказує на вихід з ладу накладок або розтяжку троса. Затягування тросика повинне відбувається при врахуванні вільного ходу колодок, щоб при розтисненому важелі гальма не було тертя. Багато сучасних скутерів мають для регулювання спеціальний покажчик, розміщений прямо на ручці гальма.

Коли слід замінювати барабанні колодки на скутер

Виробники скутерів вказують у технічній документації критичний знос, коли барабанні колодки на мотоцикл вимагають заміни. Щоб діагностувати зношування, можна демонтувати колесо, а самі виміри виконувати штангенциркулем у найтоншій зоні колодки.

Якщо товщина накладки знаходиться на допустимому рівні (часто це 2 міліметри), можна встановлювати механізм на місце, а по дорозі очистити колодки та барабан від бруду та мастила. Зробити це можна ганчіркою та бензином. Кулачок між колодками промазується густим мастилом.

При заміні колодок потрібно встановлювати обидва елементи одночасно. Навіть у разі зношування лише однієї деталі, замінювати слід все відразу. Деякі ситуації, коли техніка інтенсивно експлуатується, зносу може зазнавати сама барабанна система. Відповідно, зношений барабан може впливати на барабанні колодки для мотоциклів і їх критичний рівень зносу, пропорційно збільшується.

Де купити гальмівні колодки на скутер в Україні?

Вибір колодок для барабанного гальма – відповідальне завдання, що безпосередньо впливає на безпеку та комфорт при пересуванні на мототехніці. При цьому потрібно не тільки підібрати відповідні деталі високої якості, а й знайти перевіреного продавця, готового надати оригінальний товар з усіма заявленими виробником характеристиками.

В Україні таким продавцем виступає інтернет-магазин "Мотоквартал". Багато вітчизняних мотолюбителів вже оцінили наш багатий асортимент якісних мото запчастин від найкращих світових брендів, доступні ціни та чудовий сервіс:

барабанні колодки для кубатури,,

колодки барабанні для японських скутерів,

барабанні колодки для китайців..

Ми пропонуємо купити барабанні колодки на скутер, мотоцикл і мопед, а зробити правильний вибір відповідних вашим вимогам деталей допоможуть кваліфіковані фахівці нашого магазину.

Якими бувають барабанні колодки для мотоцикла

Прийнято поділяти все барабанні колодки для мотоцикла на наступні категорії:

  • Органічні. Створюються з використанням графіту та фенолоальдегідних полімерів, що покращує тертя. Серед переваг виділяється безшумна робота та хороша ефективність, але м'яка структура погано працює в умовах підвищених температур.
  • Низькометалеві. У складі є традиційні речовини, разом з невеликим вмістом міді або сталі. Така рецептура дозволяє досягти кращого гальмування та теплообміну, але рівень шуму підвищується.
  • Напівметалеві. Створюються наполовину із металу, яким може виступати сталь, залізо, мідь чи графіт. Купити барабанні колодки напівметалічного типу означає отримати покращене тертя, довговічність і хорошу тепловіддачу, завдяки додатковим модифікаторам. Знос подібних колодок вищий, як і шум.
  • Керамічні. Виступають найоптимальнішим варіантом для сучасної мототехніки. Використання керамічних волокон кольорових металів дозволяє досягти легкості, безшумності, термостійкості та чудової ефективності, але вартість буде вищою.

Відмінності між барабанними колодками від різних виробників

Будь-які барабанні гальмівні колодки на мотоцикл зношуються, так що їх можна назвати витратним матеріалом. чим інтенсивніше використовуються гальма, тим швидше виходять з ладу барабан та колодки. Їздити з деталями, які відслужили своє, дуже небезпечно, тому що гальмівна система може в самий невідповідний момент остаточно вийти з ладу.

Із заміною даних деталей гальмівної системи не варто зволікати, адже від них залежить безпека їзди на мототехніці. Внаслідок несправностей та невчасної заміни гальмівних колодок постраждає транспортний засіб, після чого на ремонт знадобиться велика сума. Але гірше, якщо серйозну травму отримає мотоцикліст. Таким чином, придатні байку барабанні колодки необхідно купувати своєчасно.

Придбання китайських дешевих деталей – не вихід, адже економія щодо гальм неприпустима. Купувати варто тільки продукцію від знаменитих виробників, включаючи BRENTA, EBC, GALFER, Ferodo. Такі колодки гальмівні барабанні у Києві забезпечать впевненість у гальмівній системі свого транспортного засобу.

Говорячи про періодичність заміни, все залежить від наявної товщини накладок гальмівних колодок, яка повинна бути не менше ніж 2 міліметри. Деякі мотолюбителі просто купують нові колодки через кожні 5000 кілометрів пробігу, і цей спосіб можна взяти на озброєння, якщо немає бажання займатися вимірами. Також варто пам'ятати, що обидві барабанні колодки для скутерів, встановлені на одному колесі, необхідно змінювати одночасно, незалежно від різниці їх зносу.

Як підібрати барабанні колодки на мотоцикл та скутер

Щоб вибрати та купити барабанні гальмівні колодки, необхідно ретельно оцінити всі характеристики деталей. Від них безпосередньо залежить поведінка мототехніки на дорозі, тому недостатня якість або зношування колодок може призвести до небезпечних ситуацій. Серед основних критеріїв вибору виділяють:

  • Колодки мають повністю відповідати конструктивним особливостям техніки.
  • Вибір повинен включати стиль і умови їзди на байку, а також його призначення;
  • Вироби мають бути максимально якісними.

Всі ці деталі поділяються на позашляхові, спортивні та універсальні деталі, від чого залежить ціна гальмівних колодок барабанних та властивості виробів.

Універсальні гальмівні колодки часто застосовуються новачками та любителями міської їзди, для яких особливу важливість має плавне пересування та зупинка. Спортивні деталі ідеально підходять для гонок, відповідаючи високим швидкостям та екстремальним гальмуванням. Що стосується позашляхових колодок, з ними гальмівна система ідеально поводиться на дорогах без покриття.

Грунтуючись на представлених властивостях колодок та вимогах власної техніки, можна грамотно підібрати необхідні деталі та забезпечити собі надійну поведінку байка на дорозі.

За потреби зменшити швидкість або зупинити транспортний засіб використовують гальмівну систему. З того часу, як з'явилися механічні транспортні засоби, застосовуються і гальмівні механізми. Розрізняють два типи гальмівних механізмів, а саме – дискові, а також барабанні. Гальмівні системи, що діють за принципом дискових гальм, виникли раніше барабанних, але спочатку широкого поширення не отримали. Наприкінці дев'ятнадцятого століття дискові гальма вважалися складними, а тому в каретах та перших автомобілях не встановлювалися.

Найкращі виробники барабанних колодок

Щодо мототранспортної техніки, то тривалий час водії мотоциклів обходилися взагалі без гальм, покладаючись лише на силу власних ніг. На мотоциклах, як правило, на передньому колесі встановлюють гальмівний механізм дискового типу, а на задньому колесі в основному застосовується гальмівний механізм барабанного типу. При підборі барабанних колодок рекомендуємо придивитися до продукції таких компаній, як Manle, MOTOTECH, MSU, NACHMAN, PITON, SEE (Тайвань), SEE (Китай), STAGE, Taiwan, TATA, TMMP і VESRAH.

Переваги та недоліки барабанних колодок

Безперечно, що гальмівні системи дискового типу мають ряд переваг. Це найкраща ефективність при гальмуванні, простоті в обслуговуванні, а також здатність до швидкого охолодження. Однак є й недоліки, які виходять із тих самих переваг. Так, у зв'язку з тим, що під колодки може потрапляти пил, бруд, пісок, а також інші інгредієнти, знос гальмівного диска значно прискорюється. Це призводить до скорочення терміну служби гальмівного механізму дискового типу та збільшення вартості обслуговування гальмівної системи транспортного засобу.

Крім того, у дискових гальм є й інші недоліки. Один з них полягає в тому, що при попаданні колеса в серйозну калюжу можуть виникнути проблеми. Так при швидкості дев'яносто кілометрів на годину при різкому гальмуванні до повної зупинки гальмівний диск може розігрітися до шестисот градусів Цельсія. Якщо в цей момент на нього потрапить волога, наприклад вода з калюжі, мало того, що є небезпека його деформування, так ще й може відбутися його розтріскування. Особливо більшу ймовірність такі наслідки можуть мати місце, якщо гальмівний диск виготовлений без дотримання відповідної технології та з неякісних матеріалів.

Гальмівні системи на передньому та задньому колесі мотоцикла

Установка дискових гальм на передньому і задньому колесі мотоцикла має сенс, якщо передбачається динамічний режим його експлуатації, або вага мототранспортного засобу досить велика. Але якщо режим експлуатації мотоцикла в основному спокійний, то установка на передньому колесі механізму гальмівного дискового типу, а на задньому колесі барабанного типу, буде ефективною, а також дозволить знизити загальну вартість обслуговування. Помічено, що гальмівні системи барабанного типу служать приблизно удвічі чи навіть утричі довше, ніж гальмівні системи дискового типу. Так що скасування цього типу гальмівної системи найближчим часом не передбачається.

Де придбати барабанні колодки

Барабанні колодки це не що інше, як витратний матеріал. З необхідністю їхньої заміни стикається кожен власник мототранспортного засобу. Для придбання барабанних колодок необхідно звернутися до спеціалізованої торгової точки з продажу запасних частин для мотоциклів. Інтернет – магазин Мотоквартал, це торгова точка, де продають якісні запасні частини для мотоциклів. Звертайтесь до нас та отримайте такі можливості:

  • купити барабанні колодки, придатні саме до мотоцикла, який ви експлуатуєте;
  • скористатися каталогом барабанних колодок;
  • замовити барабанні колодки з доставкою до будь-якого регіону України, включаючи місто Київ;
  • дізнатися актуальну ціну на барабанні колодки та купити їх недорого;
Відображення:
Вгору