0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Моноамортизатори

Для чого необхідно купити мотоамортизатор

Величезний вплив на поведінку байка на дорозі має такий елемент конструкції, як мотоамортизатор у Києві. Цей вузол відноситься до сполучних компонентів між колесами транспортного засобу та дорожнім полотном. У перелік завдань амортизатора входить згладжування всіх нерівностей дороги та притискання колеса до її поверхні. Тобто, ефективні та надійні амортизатори є обов'язковою складовою комфортного та безпечного пересування на будь-якій мототехніці.

Яким буває сучасний мотоамортизатор у Києві

Протягом п'ятдесяти років конструкція амортизаторів зазнала значних змін, але принцип дії залишився незмінним. Виробництво сучасних деталей складає основі інноваційних матеріалів, конструкція містить у собі новітні наповнювачі, а жорсткість стало можливим коригувати, змінюючи відстань між осями.

Сьогодні найкращі мото амортизатори купити можливо з низкою відмінних рис:

  • Зовнішні стінки ресивера стали більш стійкими до впливу бруду та вологи завдяки застосуванню анодованої сталі;
  • Зовнішній вигляд та вологозахист підвищилися, у зв'язку із застосуванням порошкового фарбування деяких елементів та хромування зовнішніх частин;
  • Амортизатори мають сучасні гумові ущільнювачі, які довго зберігають форму та властивості, а також не бояться морозів;
  • Використання азоту у внутрішній конструкції агрегату дозволяє пом'якшити роботу ходової, якщо пересування здійснюється неякісною дорогою;
  • Можливо купити мотоамортизатор із додатковими газонаповненими балонами, що допоможе простіше переносити екстремальні навантаження.

Що входить до складу мотоамортизаторів

Конструкція сучасного мотоамортизатора включає робочий циліндр із завареним дном і вушком знизу, штоком з поршнем і розділової напрямної. Заповнення внутрішнього робочого простору здійснюється спеціальними рідинами, а в другій порожнині знаходиться газ, що закачується під високим тиском.

Амортизатори байка працюють на основі наступного принципу: при стисканні підвіски поршень опускається, після чого рідини перетікає крізь порожнину в клапан, що виступає дросельним каналом, підтиснутим пружиною та накритим тарілкою.

Коли необхідно міняти мотоамортизатори

Доступна ціна на мотоамортизатори дають можливість замінювати дані агрегати досить часто, тим більше, що застосування байка на бездоріжжі та поганому дорожньому полотні змушує проводити часте обслуговування. Дороги в нашій країні сильно зменшують експлуатаційний термін амортизатора, який часто здатний проходити не довше трьох сезонів. Можливо придбати продукцію від знаменитих компаній та забезпечити більш тривалу експлуатацію, але й заплатити за такий елемент доведеться більше.

Своєчасна заміна даних вузлів має підвищене значення для їзди на байку, так як несправна деталь розм'якшує передню вилку, не здатна згладжувати нерівності дороги, а кожен поштовх переходить у кермову віддачу. На великій швидкості ця обставина несе особливу небезпеку, адже управління просто губиться.

Доступна ціна на мотоамортизатори дають можливість замінювати дані агрегати досить часто, тим більше, що застосування байка на бездоріжжі та поганому дорожньому полотні змушує проводити часте обслуговування. Дороги в нашій країні сильно зменшують експлуатаційний термін амортизатора, який часто здатний проходити не довше трьох сезонів. Можливо придбати продукцію від знаменитих компаній та забезпечити більш тривалу експлуатацію, але й заплатити за такий елемент доведеться більше. Своєчасна заміна даних вузлів має підвищене значення для їзди на байку, так як несправна деталь розм'якшує передню вилку, не здатна згладжувати нерівності дороги, а кожен поштовх переходить у кермову віддачу. На великій швидкості ця обставина несе особливу небезпеку, адже управління просто губиться. Тобто, набагато краще відвідати інтернет магазин мотоамортизаторів Київ та підібрати відповідну деталь якнайшвидше. Не забувайте, що амортизатори замінюються попарно, навіть якщо є відчуття, що один із елементів ще в повному порядку. Нові та старі деталі можуть зовсім по-різному сприймати навантаження, що отримуються від дороги, що призведе до крену транспортного засобу в той чи інший бік.

Де можна купити мотоамортизатори в Україні?

Купівля якісного амортизатора для свого мотоцикла замість того, що вийшов з ладу, є обов'язковим заходом безпеки та повернення комфорту при їзді на двоколісному транспортному засобі. Мотоаматору необхідно не тільки вибрати потрібну запчастину, але й знайти надійного продавця, що надає якісні оригінальні деталі.

Інтернет-магазин Мотоквартал допоможе мотоамортизатори купити за найдоступнішими цінами. Багато українських власників мототехніки вже відзначили для себе наш багатий асортимент оригінальних мотозапчастин від найкращих світових брендів та вигідні умови співпраці: гальмівні шланги та фітинги, троси газу, троси спідометра.

Особливості моноамортизаторів

Варіанти підвісок мотоциклів дуже різноманітні, як і в автомобілів. Звичайно, на мотоциклі всього два колеса, але це й змушує інженерів приділяти підвіскам більш пильную увагу. Найпоширенішим варіантом задньої підвіски мотоцикла є маятник із двома амортизаторами або маятник з одним амортизатором (моноамортизатором). Рішення купити моноамортизатори в Україні відкриває свої переваги перед райдером.

Вперше система підвіски з моноамортизатором з'явилася на мотоциклах у 1977 році. Як експерименти такий вид підвіски то виникав, то пропадав аж із 1930-х років. Вільно купити моноамортизатор на ринку стало можливим лише на початку 1980-х років.

Авторство самого терміна "моноамортизатор" належить Ямахі. Основна перевага полягала у можливості зменшити вагу мотоцикла шляхом перебудови геометрії задньої підвіски мотоцикла та усунення одного з амортизаторів. Самі недорогі моноамортизатори, як і раніше, кріпилися безпосередньо до маятника, але розташовувалися по центру, майже горизонтально.

Має місце і сучасніша конструкція задньої підвіски, де кріплення моноамортизатора відбувається не безпосередньо до маятника, а через систему з'єднань.

Як зняти моноамортизатор

Вирішуючи купити моноамортизатор на мотоцикл і встановити необхідно спочатку демонтувати наявну деталь. Щоб зняти амортизатор із мотоцикла, необхідно відкрутити маятник, болти на обох вухах амортизатора, заднє кріплення шатунів підвіски. На компенсаційному бачку послаблюються та знімаються хомути, після чого амортизатор виймається разом із бачком через низ мотоцикла.

До речі, доки не зняли бачок, зриваємо корпус регулювання демпфрування відбою, через нього ми заливатимемо масло. Почати відкручувати його зручно саме зараз, поки в бачку є тиск повітря і не потрібно вигадувати, як цей балон зафіксувати, на даному етапі повністю викручувати корпус не потрібно просто його трохи послабити, приблизно на чверть обороту.

Купити моноамортизатор у Києві необхідно зі знанням функцій даного елемента та вмінням обслуговувати його. Амортизатор затискається в лещатах через дерев'яні проставки за верхній вушок, відкручуються гайки натягу пружини, для цього застосовується круглий ключ (з гачком на кінці) або тупий зубець і молоток. З протилежного боку виймаємо два сухарі та знімаємо пружину. Далі, бачок затискається в лещатах за верхній кронштейн, також через дерев'яні проставки, можна використовувати смужки м'якого алюмінію або мідь.

За допомогою дриля та свердла 2-3мм по центру нижньої кришки свердлимо отвір і спускаємо газ, свердлити потрібно акуратно, щоб не порвати гумову кеглю, товщина металу близько 3мм. Осідаємо кришку легкими ударами ручкою молотка, або схожого розміру дерев'яником, гострою викруткою виймаємо стопорне кільце.

Щоб витягнути кришку можна використовувати шуруп, попередньо необхідно притупити його гострий кінець, щоб випадково не порвати кеглю. Вкручуємо шуруп у висвердлений отвір і пасатижами знімаємо кришку. Повністю викручуємо корпус регулювання відбою та зливаємо мастило в заздалегідь приготовлену ємність.

Повернення функціоналу моноамортизатора

Деталі ендурного моноамортизатора при роботі зазнають набагато більших навантажень, ніж деталі автомобілів та інших мотоциклів (мабуть, крім кросу), та й японські гумки та залізяки на порядок якісніші за вітчизняні та деякі імпортні - цим принципом слід керуватися при підборі запчастин. Думаючи купити моноамортизатор на ендуро, необхідно знати, як позбавлятися течії деталі.

Причин течії амортизатора може бути кілька. Найпростіші – сміття, що потрапило під «війку», низький тиск газу в компенсаційному бачку або прохудилася гумка ущільнювача типу o-ring, яку не складно підібрати. Сальник, кажуть, підходить з «Ниви», але для початку варто переглянути аналоги серед кроссбайків та деяких ендуро, на які випускаються ремкоплекти. Тим більше, що ціна на моноамортизатори доступна для більшості райдерів.

Відображення:
Вгору