Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Ультракомпактний, низькопрофільний дизайн висотою всього 11 мм.
Корпус із нержавіючої сталі міцніший і не схильний до корозії
Простота встановлення - просто замініть пробку оригінального випуску на пробку Micro Bleeder.
Зменшити різкість, спричинену скупченням повітря
Дозволити скидання тиску без інструментів
Одна з найпростіших модернізацій з болтовим кріпленням, яку ви можете зробити для своїх вилок.
У комплект входять два випускні клапани М5 х 0,8; для використання з більшістю перевернутих вилок Kayaba з гвинтом для випуску повітря M5 x 0,8 в кришці вилки
Підходить на:
BMW
- G 450 X 2008 - 2011
KTM
- ADVENTURE 640 2004 - 2006
- DUKE 690 2008 - 2011
- ENDURO 690 2008 - 2011
- EXC 200 2000 - 2005
- EXC 250 2000 - 2005
- EXC 300 2002 - 2005
- EXC 400 RACING 2000 - 2000
- EXC 400 RACING 2006 - 2006
- EXC 520 2002 - 2003
- EXC 525 RACING 2006 - 2007
- EXC-G 400 RACING 2006 - 2006
- EXC-G 450 RACING 2003 - 2006
- EXC-R 450 2008 - 2008
- FREERIDE 250 R 2014 - 2017
- MXC 200 1998 - 2005
- MXC 250 2000 - 2001
- MXC 300 2000 - 2005
- MXC 520 2002 - 2003
- MXC 525 2003 - 2006
- SMC 690 2008 - 2011
- SX 105 2004 - 2004
- SX 105 2006 - 2011
- SX 125 2000 - 2001
- SX 250 2000 - 2001
- SX 380 2000 - 2002
- SX 400 2000 - 2001
- SX 520 2000 - 2001
- SX 525 RACING 2006 - 2006
- SX 85 17/14 2006 - 2017
- SX 85 19/16 2006 - 2017
- XC 105 2007 - 2010
- XC 200 2006 - 2006
- XC 250 2006 - 2006
- XC 300 2006 - 2006
- XC 85 2008 - 2010
- XC-W 200 2006 - 2007
- XC-W 250 2006 - 2007
- XC-W 300 2006 - 2007
- XC-W 400 2007 - 2007
- XC-W 450 2007 - 2007
- XC-W 525 2007 - 2007
- XCF-W 250 2007 - 2007