Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Розподвали двигуна для кубатури
Двигун є досить складним пристроєм, що складається з декількох систем. Всі системи двигуна важливі і при неправильному функціонуванні будь-якої з них очікувати нормальної роботи всього двигуна не варто. Все вищесказане повною мірою відноситься і до газорозподільної системи, яка, як відомо, відповідає, як за відкриття, так і за закриття клапанів. Причому закриття чи відкриття кожного клапана має відбуватися у строго заданий час та відповідати встановленим фазам роботи двигуна внутрішнього згоряння. Безпосередня участь у роботі газорозподільного механізму бере розподільний вал. Цей вал і весь механізм в цілому забезпечує стабільну роботу клапанної системи і, відповідно, дозволяє повітрям наповнювати камеру згоряння, а газам, що відпрацювали після згоряння паливної суміші, виходити в навколишнє середовище. Іншими словами, процес газового обміну в двигуні відбувається завдяки цій системі.
Про розташування розподільчого валу
Під час роботи двигуна на розподільчий вал впливають інерційні навантаження, які конструктори та інженери намагаються звести до мінімуму. Одним із способів уникнути сильного впливу інерційних сил на розподільний вал, це розташувати його максимально близько до клапанів. Тому цілком природно, що при знятті кришки головки блоку циліндрів у верхній частині відразу виявляється розподільний вал, і таке його розташування вважається стандартним. У системах газорозподільних механізмів сучасних двигунів, кількість розподільних валів може змінюватись і складати від одного до двох штук. При цьому якщо вал представлений в єдиному екземплярі, то на його частку лягає відповідальність за роботу як впускних, так і випускних клапанів. Зрозуміло, що на один циліндр припадає два клапани. Якщо ж газорозподільна система передбачає встановлення двох розподільних валів, то один з них працюватиме з впускними, а другий відповідно, з випускними клапанами.
Конструктивні особливості кулачків
Далеко не проста конструкція розподільчого валу має основу, що складається з кулачків. У більшості випадків конструктивно передбачається, щоб один кулачок взаємодіяв із конкретним клапаном. Для того, щоб забезпечити точну та синхронну роботу всього механізму газорозподілу, кулачкам доводиться надавати далеко не просту форму, завдяки чому відкриття та закриття клапана відбувається не тільки в строго певний час, але й здійснювалося їхнє піднесення на задану висоту. Конструкцією передбачається, що кулачок може взаємодіяти або з штовхачем або з коромислом клапана. На жаль, на цій ділянці газорозподільного механізму відбувається втрата енергії, а значить зменшується потужність двигуна. Це пов'язано з тим, що доводиться долати сили тертя, що виникають від взаємодії з штовхачами, а також витрати на подолання жорсткості пружини, яка повертає клапан у вихідне положення.
Де купити
Для виготовлення розподільних валів переважно використовують два методи. Якщо вал виготовляють із спеціальних сортів чавуну, то застосовують метод, який називають литтям, якщо ж як матеріал обрано сталь, то метод - кування. Що стосується опор, то їхня кількість повинна на одиницю перевищувати кількість циліндрів. Яким би способом не виготовлявся розподільчий вал, якщо він необхідний, то звертайтеся до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- купити распредвал двигуна для кубатури;
- замовити розподільні двигуни для кубатури з доставкою в будь-який населений пункт України, включаючи місто Київ;
- скористатися каталогом розподільних валів двигуна для кубатури;
- дізнатися ціни на розподільні двигуни для кубатури і придбати необхідний недорого;