Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Ремені варіатора для китайців
Варіатор як пристрій для автоматичної зміни передавального числа, а відповідно і швидкості механічного транспортного засобу намагалися використовувати ще в дев'ятнадцятому столітті. Проте не лише в той час, а й у шістдесяті — вісімдесяті роки минулого століття, спроби запустити у масове виробництво автомобілі чи мотоцикли з трансмісією нового типу, не мали успіху. Хоча, здавалося, настав час було б уже й дозріти, адже вперше про неї заговорили за часів епохи відродження. Її сформулював великий і геніальний Леонардо да Вінчі, який випередив свій час, як показала практика, багато століть. Перші варіатори не вселяли довіри користувачам, оскільки у них виявилося багато недоліків. А в байкерських колах трансмісія з варіатором взагалі була прийнята в багнети і відкидалася протягом тривалого часу. Причина — ця система втручається у самостійне керування мотоциклом, що для справжніх байкерів та шанувальників мототехніки вважалося неприйнятним.
Переваги варіатора
Але згодом ситуація почала змінюватися, оскільки у варіаторів крім недоліків виявились і позитивні сторони. По-перше, при її використанні відпала необхідність вручну перемикати передачі, на відміну від механічної коробки швидкостей, що сприятливо позначалося на безпеці руху, оскільки не відволікало водія від дорожньої обстановки. А по-друге, ціна на варіатор, а також його встановлення, ремонт та обслуговування, була і залишається дотепер значно нижчою, ніж на автоматичну коробку передач. Сучасних водіїв важко здивувати таким видом трансмісії, адже її найчастіше встановлюють як на легкові автомобілі, так і на різну мототранспортну техніку, включаючи квадроцикли, снігоходи, скутери та мотоцикли. Пристрій варіатора не можна зарахувати до надскладних. Основні його деталі можна перерахувати на пальцях. Це сам корпус варіатора, два шківи, один з яких є провідним, а другий веденим, ремінь, кріпильні деталі, блок грузика, планетарна передача (якщо передбачено рух заднім ходом).
Принцип дії
Фахівці відзначають, що виконати встановлення варіатора, розібратися в його пристрої, здійснити ремонт та профілактичні заходи досить просто. А ось, що стосується налаштування такого механізму, то тут без певних умінь та навичок ніяк не обійтися, а тому багато хто довіряє таку роботу лише професіоналам, які працюють на станціях технічного обслуговування. Ведучий шків варіатора, який, як і ведений, має два диски (щоки), отримує обертальний момент від колінчастого валу двигуна. Зрозуміло, що обертання коленвала можливе лише у випадку, якщо двигун перебуває в робочому стані та виконано його запуск. Шківи встановлюють на валах паралельно один одному, а обертання від ведучого шківа до веденого передається за допомогою спеціального ременя. Зміна передавального числа відбувається у міру збільшення чи зменшення числа обертів колінчастого валу. Диски або щоки кожного шківа можуть переміщатися, внаслідок чого ремінь встановлюється на їх різних діаметрах через відцентрову силу.
Де купити
Запобігти прослизу ременя покликана спеціальна натяжна пружина, що підтримує його в постійному натягу. Всі деталі варіатора потребують постійного контролю за їх станом та своєчасного очищення від різних забруднень, які можуть проникнути в цей механізм із навколишнього середовища, а також утворюватися всередині самого механізму через знос його деталей. Особливу увагу слід приділити ременю, розрив якого призведе до повної зупинки транспортного засобу та неможливості самостійно продовжувати рух. Якщо знос ременя варіатора досяг критичного стану, то звертайтеся до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- купити ремені варіаторів для китайських скутерів;;
- дізнатися ціни на ремені варіатора для китайських скутерів та придбати необхідний недорого;
- скористатися каталогом ременів для китайських скутерів;
- замовити ремінь для китайського скутера з доставкою до будь-якого населеного пункту України, включаючи місто Київ;