Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Циліндри у зборі для кубатури
Безперечно, що в будь-якому двигуні внутрішнього згоряння найголовнішими деталями є поршень і циліндр. Стінка циліндра разом днищем поршня та нижньою площиною головки блоку циліндрів, у сукупності утворюють закриту з усіх боків площину, всередину якої надходить, а потім згоряє паливна суміш. Далі, під дією тиску, що утворився в результаті згоряння паливної суміші, поршень починає здійснювати зворотно-поступальні рухи, перетворюючи таким чином теплову енергію на механічну і приводячи в дію колінчастий вал. Поршень і циліндр у процесі роботи приробляються або, як ще кажуть, притираються один до одного, у результаті настає найкращий режим роботи двигуна та його ефективність значно підвищується. Сучасна промисловість випускає двигуни з різною кількістю циліндрів, починаючи від двох до шістнадцяти. Усі циліндри поєднують в один блок, який називається блоком циліндрів. Сумарна потужність двигуна внутрішнього згоряння залежить від кількості циліндрів та їх об'єму.
Складові частини циліндра
Рабочая часть цилиндра, это его внутренняя часть и ее называю гильзой. Что касается его внешней части, то она есть не что иное, как корпус блока цилиндров и ее именуют рубашкой. Внутри рубашки имеются каналы, по которым циркулирует охлаждающая жидкость, с целью понизить температуру или отвести тепло от блока цилиндров. Внутри цилиндра устанавливают поршень вместе с шатуном. Он под действием давления от сгоревшей топливной смеси совершает возвратно-поступательное движение, передавая таким образом момент движения на коленчатый вал двигателя. Плюс к этому в задачу поршня входит отвести тепло от верхней части цилиндра, а также загерметизировать камеру сгорания или иными словами не допустить попадания в нее отработавших газов. Основными составными частями поршня являются его головка или днище, юбка или направляющая часть, а также уплотняющие кольца. Днище может иметь вогнутую, выпуклую или плоскую форму. Для бензиновых двигателей, как правило, изготавливают поршни с плоским днищем.
Призначення поршневих кілець
Плоску форму днища простіше виготовити і до того ж воно в процесі роботи менш схильне до нагрівання. Для того, щоб сприяти повному відкриттю клапанів, на днищі поршня виготовляють спеціальні канавки. Кращого змішування палива та повітря у дизельних двигунах добиваються шляхом виконання виїмки на днище поршня. Збільшення щільності з'єднання циліндра з поршнем досягають шляхом встановлення поршневих кілець. Перше кільце обов'язково повинно виконувати компресійну роль, тобто не допускати протікання газів в картер двигуна. Друге кільце може бути компресійним або комбінованим, але в будь-якому випадку від нього очікують на допомогу першому кільцю у справі герметизації. І нарешті третє кільце, називається маслознімним і вже з назви стає зрозумілим його призначення.
Матеріали для виготовлення
До матеріалів, з яких виробники виготовляють деталі для поршневої групи двигуна, висувають особливі вимоги. Вони полягають у тому, щоб ці матеріали були стійкі до корозії, не були схильні до лінійного розширення, мали невелику щільність і добре проводили тепло. Крім того, у них має бути висока механічна міцність, а також хороші антифрикційні властивості. Для виготовлення циліндрів застосовують окремі марки чавунів, додаючи при цьому різні присадки. Але нові технології передбачають виготовлення блоку циліндрів з алюмінію, а внутрішньої його частини зі сталі, завдяки чому загальна вага виробу значно знижується.
Де купити
Бажаючі придбати циліндри для двигуна можуть звернутися до нашого інтернет-магазину та отримати можливість:
- купити циліндри у зборі для кубатури;;
- замовити циліндри у зборі для кубатури з доставкою до міста Києва або будь-якого іншого міста України;
- скористатися каталогом циліндрів у збиранні для кубатури;
- дізнатися ціни на циліндри у зборі для кубатури та придбати необхідні недорого;