0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Ходова, привід

Обслуговування ходової частини мотоцикла

 
Технічне обслуговування мотоцикла проводиться не рідше, ніж це визначено інструкцією для конкретного транспортного засобу, у разі потреби у разі несправності, а також на початку та наприкінці сезону експлуатації. Під час проходження технічного обслуговування проводиться відбраковування деталей мотоцикла, що вийшли з ладу, при необхідності закупівля нових запасних частин для мотоцикла з подальшою їх установкою.


Як правило, використовується наступна схема обслуговування ходової частини мотоцикла:
 
  • проводиться огляд та у разі потреби заміна або очищення гальмівних колодок переднього колеса;
  • у передній вилці кермового механізму виконується заміна оливи;
  • підшипники рульової колонки регулюються після їх змащення;
  • змащується вісь маятника;
  • у задніх амортизаторах мотоцикла проводиться заміна оливи;
  • здійснюється контроль натягу спиць;
  • проводиться огляд та у разі потреби заміна або очищення колодок заднього гальма;

 

Основою ходової частини мотоцикла є рама. Це як би скелет або кістяк всього мотоцикла. Сама рама виготовляється зі штампованих деталей, матеріалом для яких служить листова сталь, цільнотягнутих труб, або застосовується комбінований спосіб, коли використовується як штампування, так і труби. Отже, до ходової частини мотоцикла належать:

  • рама;
  • передня вилка;
  • задня підвіска;
  • колеса
  • привід;
  • привід спідометра;
  • причіпний візок;
  • різне обладнання (бугелі або захисні дуги, бічні упори, бризковики, щитки від вітру, підставки, підніжки та ін.)

Рама може бути виконаною як цілісною (всі шви зварені), так і розбірною. В останньому випадку застосовується болтове з'єднання між окремими частинами. Міцність штампованої і трубчастої рами приблизно однакова, але трубчаста рама легша, правда дорожче. Крім того розрізняють одинарні та подвійні рами. Велика міцність і жорсткість подвійної рами дозволяє з меншим ризиком використовувати її з коляском. Незважаючи на те, що розбірна рама дорожча, в експлуатації вона краще т.к. дозволяє легко замінити пошкоджену деталь рами.

Привід мотоцикла

Пристрій у мотоциклі, який передає крутний момент від двигуна до заднього колеса, називається приводом. Популярний та поширений тип приводу – ланцюг. В даний час ланцюги виготовляються з посиленими шарнірами, а також із замком ущільнювачів круглого перерізу.

Недоліки:

  • необхідність регулярно наносити мастило на ланцюг;
  • постійний контроль справності та правильної роботи натяжного пристрою;
  • недовговічність (у середньому пробіг ланцюга становить 20 000 км.);
  • екологія (мастило розбризкується як на корму мотоцикла, а й у довкілля);

Переваги:

  • проста технічно;
  • доступні ціни;
  • при невеликих габаритах надійно передає момент, що крутить;
  • бруд не ускладнить її роботу, т.к. легко пройде між ланками ланцюга;

Ще типи приводів: передача карданна, зубчастий ремінь. А ось ціна приводу для мотоцикла (будь-якого) в нашому магазині не буде для вас шокуючою. Що стосується власників скутерів, то й їм купити привід на скутер не складе труднощів.

Привід спідометра

Для визначення швидкості пересування мотоцикла на ньому встановлюється спідометр, який буде працювати тільки в тому випадку, якщо до нього підключений відповідний привід. У більшості випадків привід спідометра складається з таких частин:

  • гнучкий вал із захисним ковпачком;
  • черв'ячна шестерня (запресована на ступиці переднього колеса);
  • втулка (встановлена у гальмівному диску);
  • сальник (встановлений у гальмівному диску);
  • черв'як;

Черв'якова пара (черв'як + черв'ячна шестерня) потребує періодичного догляду. Приблизно двічі на сезон черв'ячну пару приводу спідометра необхідно змащувати літолом.

Одночасно перевіряється надійність кріпильних елементів. Особливу увагу необхідно приділити стопорному гвинту, встановленому в гальмівному диску. Машинною олією за допомогою маслянки вводять кілька крапель олії в зазор між валиком та корпусом спідометра. Ця процедура проводиться один раз на сезон, але якщо довелося кататися по запиленій місцевості повторення не завадить.

Якщо спостерігається зношування черв'ячної пари або пошкодження будь-якої її частини ремонт не проводиться. У такому разі заміні підлягає як черв'як, і черв'ячна шестерня. Можливо, доведеться замінити весь привід. Купити привід спідометра для мотоцикла або мопеда можна через наш сайт, та й інші запасні частини для ходової мотоцикла можна недорого придбати тут же.

Підвіска мотоцикла

Підвіска мотоцикла покликана сприймати та поглинати різноманітні дії дорожнього покриття або бездоріжжя, що передаються через колесо, водію мотоцикла. З'єднання колеса за допомогою напрямних і пружних елементів підвіску дозволяє підвищити стійкість мотоцикла, забезпечити плавність його ходу і зменшити вплив різних навантажень.

Крім того, можуть використовуватися такі пружні елементи як спіральні пружини, торсіонні вали і ресори. Для гасіння коливань використовуються амортизатори. Амортизатор сам собою представляє конструктивну одиницю, але найчастіше об'єднаний з переліченими вище елементами, входить до складу підвіски.

Як бачимо, ходова частина мотоцикла складається з багатьох елементів. Усі вони вимагають уваги, догляду та періодичної заміни. Ціни запасних частин, наприклад, для ходового скутера в Україні, у нас цілком прийнятні. Втім, так само, як і на запасні частини для ходової мопедів та мотоциклів.

Наш інтернет магазин «MOTOKVARTAL» пропонує до вашої уваги великий вибір запасних частин для ходової частини мотоцикла. На цих сторінках сайту представлено близько семисот найменувань запасних частин, серед яких, за потреби, можна самостійно або за допомогою наших консультантів підібрати запасну частину для вашого мотоцикла.
Вдалих вам покупок!
Вгору