0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Клапани двигуна для кубатури

Клапани двигуна для кубатури

У двигуні внутрішнього згоряння одна з деталей газорозподільного механізму називається клапаном. Клапана можуть розташовуватися як унизу двигуна, так і у верхній його частині. У переважній більшості випадків конструктори, а відповідно і виробники застосовують розташування клапанів у верхній частині двигуна. Повітря чи паливо-повітряна суміш повинна подаватися в циліндри двигуна строго порційно. У той же час необхідно і своєчасно звільняти циліндри від газів, які вже відпрацювали своє. В результаті виходить, що кожен циліндр повинен бути обладнаний, як мінімум, двома клапанами, а саме, впускним і випускним клапаном. Незважаючи на те, що ці два види клапанів виконують різні функції, у сучасному виконанні вони мають однакову тарілчасту форму, а в середній частині кола – стрижень.

Розташування та розміри клапанів

Клапани, як правило, розташовують у блоці циліндрів, а саме у її головці. Місце контакту головки блоку циліндрів та клапана прийнято називати сідлом клапана. Це сідло може бути виготовлене, як із чавуну, так і зі сталі, а ось встановлюють його в голівку методом пресування. Що стосується розмірів впускного та випускного клапанів, то об'єктивна реальність вимагає, щоб діаметр тарілки впускного клапана був більшим, ніж діаметр тарілки випускного клапана. Без цього досягти хорошого наповнення циліндрів двигуна паливною сумішшю буде проблематично. Але розміри як випускного, так і впускного клапанів, як би цього не хотілося, не можна збільшувати до нескінченності, так як їх розмір обмежує сама камера згоряння, що знаходиться в головці блоку циліндрів. Тому якість наповнення циліндра або циліндрів двигуна можна поліпшити не шляхом збільшення діаметрів сідел, а за допомогою збільшення кількості клапанів.

Матеріал для виготовлення

У зв'язку з тим, що в будь-якому двигуні внутрішнього згоряння клапани зазнають серйозних як теплових, так і механічних навантажень, для їх виготовлення конструктори застосовують особливі металосплави, які можуть добре протистояти, як високій температурі, так і механічному впливу. Плюс у цьому всю тарілку клапана або принаймні її крайку, підсилюють методом напилення кераміки. Стрижні впускного та випускного клапана відрізняються тим, що в першому випадку вони виготовляються повністю з металу, а в другому, стрижень є порожнистим. У зв'язку з тим, що випускні клапани піддаються впливу високих температур вони наповнюються натрієм, що дозволяє їм витримувати більш високі температури. Як показала практика, цей спосіб є досить ефективним і добре відводить тепло від сідла клапана до його стрижня за рахунок плавлення і перетікання самого натрію. Ще варто зупинитися на тому, що завдяки клапанному механізму сам клапан під час роботи провертається. В результаті тепло розподіляється рівномірніше, а фаска тарілки клапана здатна прослужити більш тривалий термін.

Про пружину клапана

У пристрої кріплення клапана передбачено встановлення спеціальної пружини. З її допомогою здійснюється закриття клапана, але так як в різних двигунах для цієї мети необхідно застосовувати різні зусилля, то жорсткість пружин може бути різною. Але в будь-якому випадку зусилля на сідло при його закритті не повинно бути занадто великим, інакше ударне навантаження перевищуватиме допустимі значення. У той же час необхідно домогтися, щоб клапан, як впускний, так і випускний, надійно і герметично перекривали відповідні канали. У процесі роботи іноді виникають коливання резонансного типу на клапанах, що може бути виправлено шляхом встановлення двох пружин, витки яких направлені в різні боки.

Де купити

При будь-яких проблемах з клапанами двигуна звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:

  • придбати клапани двигуна для кубатури;;
  • замовити клапани двигуна для кубатури з доставкою в будь-яке місто України, включаючи Київ;
  • скористатися каталогом клапанів двигуна для кубатури;
  • дізнатися ціни на клапани двигуна для кубатури та придбати необхідні недорого;
Відображення:
Вгору