Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Моторна олива спеціально розроблена для двигунів, що працюють на зрідженому (LPG) або стиснутому (CNG) газі. А також із подвійною паливною системою двигунів, що виконують норми EURO IV. Особливо рекомендовано для двигунів BMW, що працюють на стиснутому газі та вимагають мастил відповідних специфікації BMW LL-04.
Стандарти: ACEA C3, API SM/CF
Рекомендації: BMW Long Life-04
100% синтетична основа оливи гарантує високу в'язкісно-температурну та термоокислювальну стабільність, необхідні в газових двигунах з підвищеною робочою температурою. Двигуни, що відповідають вимогам норми Euro IV, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації газів, що відпрацювали:
- Сірка та фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора.
- Сульфатна зола відкладається на елементах сажевого фільтра, що у свою чергу призводить до збільшеної витрати палива, та зниження потужності двигуна.
BMW Long Life-04 пропонує знижений вміст сульфатної золи, фосфору, сірки - «Mid SAPS» сумісних із системами доочищення вихлопних газів. Дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни оливи, що визначаються бортовою системою діагностики.
Заміна проводиться відповідно до рекомендацій виробника техніки або на власний розсуд.
Щільність при 20°C (68°F) ASTM D1298 0.848 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F) ASTM D445 85.2 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F) ASTM D445 14.2 мм2/с
В'язкість при 150 ° C HTHS ASTM D4741 3.6 мПа
Індекс в'язкості ASTM D2270 172
Температура застигання ASTM D97 -39°C / -38.2°F
Температура спалаху ASTM D92 214°C / 417.2°F
Сульфатна зольність ASTM D874 0.78%
Лужне число ASTM D2896 7.3 mgKOH/g