0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Рульові демпфери

Рульові демпфери

Рота солдатів, міст, ходьба в ногу, руйнування. Відомий приклад із дев'ятнадцятого століття. Як струна, так і будь-яка система, схильні до коливань. Існує також зовнішній вплив на систему. Частота внутрішніх коливань системи та частота коливань зовнішнього впливу, за певних умов, може збігтися. Таке явище називається резонансом. В результаті – збільшення амплітуди коливань системи, аж до її руйнування.

Про воблінг

Мотоцикл у цьому плані не є винятком. Під час руху на нього впливають вібрації від нерівностей дороги, некоректно виконаний маневр чи трюк. Розгойдування керма вліво і вправо, з великою ймовірністю, може призвести до втрати контролю за рухом мотоцикла і падіння. Дане явище фахівці називають воблінг (wobbling). Його виникнення нічого хорошого байкеру не віщує. Знадобиться досвід, вміння та навички для того, щоб вийти з такої ситуації без втрат.

Не останню роль зменшення ймовірності виникнення обблинга грає стан ходової частини мотоцикла. Сприяють виникненню цього небезпечного явища зношені або неправильно налаштовані амортизатори. Але й цілком справна ходова частина мототранспортного засобу, не може повністю гарантувати те, що резонансні явища не виникнуть. Проте, технічне рішення існує. Воно полягає в встановленні кермового демпфера.

Принцип роботи поршневого демпфера

Для тих, хто знайомий з пристроєм і принципом роботи гідравлічного амортизатора, зрозуміти, як працює кермовий демпфер не складе труднощів. Корпус цієї деталі є трубкою, всередині якої знаходиться поршень, обладнаний штоком. Внутрішня частина трубки заповнена маслом, сам корпус одним кінцем закріплюють на рамі мотоцикла, а шток до траверси або перу вилки. Якщо під час руху відбувається переміщення поршня, то масло всередині трубки теж переміщається з однієї порожнини в іншу через отвір невеликого діаметра. Регулювання поршневого демпфера можливе за рахунок зміни діаметра отвору.

Переваги роторних демпферів

Існує ще один тип кермових демпферів. Це звані роторні чи пелюсткові демпфери. Спочатку їх виробництво було дуже дорогим, але технічний прогрес дозволив практично зрівняти в ціні пелюсткові та поршневі демпфери. Крім того, фахівці відзначають, що у роторних демпферів є ряд переваг, а саме:

  • менша схильність до поломок у разі падіння мотоцикла;
  • компактність та зручність при встановленні;
  • наявність широкого спектра установок;

На перелічені переваги пелюсткових демпферів звернули увагу мотоциклісти, які беруть участь у кросових змаганнях. Особливо їх приваблює можливість використовувати різноманітні налаштування. Для звичайних дорожніх мотоциклів точні налаштування демпфера суттєвого значення не мають. Головне завдання при підборі такої деталі це переконається в її сумісності з конкретною моделлю мотоцикла.

Замовивши та отримавши кермовий демпфер, переконайтеся, що версія моделі, як і рік випуску, збігаються з тими, які ви вказали у вашому замовленні. Намагайтеся врахувати всі нюанси, інакше деталь просто неможливо буде встановити. Найкращим варіантом буде замовити там, де зможуть виконати її встановлення.

Де купити

Потреба установки кермового демпфера може виникнути у будь-якого мотоцикліста з різних причин. Деталь не дешева та масово її на мотоцикли не встановлюють. Тим не менш, якщо виникла потреба в її придбанні та встановленні, то звертайтеся в інтернет-магазин Мотоквартал. В результаті у вас з'явиться можливість:

  • купити рульовий демпфер з урахуванням типу та марки мотоцикла;
  • замовити кермовий демпфер з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого регіону України;
  • скористатися каталогом кермових демпферів;
  • дізнатися актуальні ціни на кермові демпфери та купити їх недорого;
Відображення:
Вгору