Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Олива створена на 100% синтетичній основі.
Має малов'язку консистенцію, що робить його оптимальним рішенням для сучасних автоматичних коробок передач, які працюють у ручному послідовному режимі, мають опцію електроконтролю.
Використовується для трансмісій із блокуванням гідротрансформатора, яким необхідні мастильні матеріали стандарту DEXRON VI.
Синтетика ATF VI особливо рекомендована для гідропідсилювачів, АКПП, роздаток європейських (OPEL), американських (GM, FORD, CHRYSLER) та азіатських (KIA, TOYOTA, ISUZU, HONDA, HYUNDAI, MITSUBISHI, NISSAN) автовиробників.
У системах гідравліки, що функціонують з мастилами стандартів Dexron III H або Dexron II D, також може використовуватися синтетична олива ATF VI.
Використовувати мастильний матеріал тільки після ознайомлення з технічним посібником з автомобіля.
ОСОБЛИВОСТІ
Цей продукт значно перевищує норми DEXRON III і MERCON.
Розроблено на повністю синтетичній основі.
Його властивості покращені завдяки невеликій в'язкості та унікальній формулі хімічного складу.
Серед ефектів, які можна отримати від використання цієї мастил виділяються такі: низька витрата палива, за рахунок зниженого тертя в механізмі трансмісії; в'язкість масла дозволяє плавно перемикати передачі в холодних погодних умовах, при цьому відсутні ривки та втрата потужності; низький рівень вібрації; збільшений термін служби трансмісійних агрегатів завдяки надійному захисту важко навантажених деталей від передчасної корозії, окислення та задирок.
Має протипінні властивості.
Рекомендації щодо застосування
Термін заміни залежить від вимог заводу-виробника та може коригуватися залежно від манери водіння та умов експлуатації.
Допускається змішування лише з однотипними оливами.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Колір візуально: червоний
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,843 г/см3
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 6,10 мм2/с
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 30,5 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 152
Температура спалаху, ASTM D92: 217 ° C / 422,6 ° F