Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Керування ногою
До ножного керування мотоцикла, як правило, відносять такі його деталі, як підніжки, важіль перемикання коробки, важіль кікстартера і важіль ножного гальма. Коли власник будь-якого транспортного засобу, у тому числі й мотоцикла, вперше сідає за його кермо, то розумним буде зробити регулювання як ножного, так і ручного керування. Без такого регулювання, навіть якщо вам вдасться не потрапити до дорожньо-транспортної пригоди, але й задоволення від такої їзди отримати не вдасться. Звичайно саме регулювання рекомендується починати зверху і закінчувати регулюванням органів ножного керування.
А в сучасних зразках мототранспортної техніки є досить солідний арсенал різноманітних регулювань, за допомогою яких є можливість суттєво підвищити як комфорт водія під час їзди, так і його безпеку. Якщо у вас є дорожній мотоцикл з класичним дизайном, встановленою попереду фарою і закріпленою вилкою на пір'ї, то в цьому випадку буде природною пряма посадка, при якій рукам буде зручно знаходиться на кермі. При цьому пальці рук повинні вільно діставати до важелів зчеплення та гальма і у водія має бути впевненість, що сили його середнього та вказівного пальця цілком вистачить для того, щоб вичавити як зчеплення, так і важіль ручного гальма.
Посадка за кермом мотоцикла та деякі регулювання
Важливо, щоб посадка за кермом мотоцикла була природною та не заважала поворотам керма. При здійсненні повороту зовнішня ручка керма повинна бути на такій відстані, щоб руці не доводилося за нею тягтися. Що стосується внутрішньої ручки, то вона не повинна затискати або штовхати руку на ній. Якщо ніяка посадка на сідлі мотоцикла не може бути визнана зручною, варто спробувати відрегулювати положення самого керма. Для цього необхідно знайти позначку рекомендованого положення керма. Така мітка повинна бути на кронштейні верхньої траверси керма і може бути виконана як у вигляді ризику, так і у вигляді точки.
Бажано також перевірити натяг троса газу в момент знаходження керма в крайніх положеннях. Крім того, не зайвим буде переконатися, що пальці рук не будуть защемлені між паливним баком і кермом. Завжди необхідно пам'ятати, що між кермом та корпусом мотоцикла має бути встановлений достатній зазор. Цілком ймовірно, що виникне необхідність у регулюванні важеля зчеплення та важеля гальма. Для цього необхідно послабити кріплення відповідних кронштейнів, що дасть можливість провертати вищевказані важелі навколо керма і досягти найбільш сприятливого їх розташування.
Елементи ножного керування
І елементи ножного керування теж потребують уважного до себе підходу. Особливо це стосується людей, які не страждають на дистрофічні захворювання і мають розмір ноги починаючи від сорок п'ятого розміру і вище. Тим більше, якщо вони використовують мотоциклетні черевики з товстими рантами. Справа в тому, що часто взуття такого розміру під час їзди спирається не тільки на підніжку мотоцикла, а й на педаль гальма. Як результат, наприкінці такої поїздки можна буде діагностувати необхідність заміни гальмівних колодок, що згоріли, або гальмівних дисків. Рекомендується в таких випадках гальмівну лапку трохи опустити. У більшості випадків таке регулювання можливе завдяки тязі між гальмівним циліндром і гальмівною педаллю.
Будь-яка з вищеперелічених деталей ножного управління може рано чи пізно стати непридатним. У такому разі, швидше за все, її доведеться замінити. Для придбання нових запасних частин елементів ножного керування рекомендуємо звернутися до нашого інтернет-магазину. Після цього ви зможете:
- купити елементи ножного керування для мотоцикла;
- замовити деталі ножного керування з доставкою за адресою як у Києві, так і по всій території нашої країни;
- дізнатися актуальні ціни на елементи ножного керування та отримати можливість придбати їх недорого;
- скористатися каталогом для елементів ножного керування;