Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Система охолодження для китайців
На жаль, давня мрія вчених, інженерів та конструкторів створити двигун внутрішнього згоряння, що працює на бензині, з коефіцієнтом корисної дії близьким до ста відсотків, ще дуже далека до свого здійснення. Адже саме від цього показника залежить ефективність роботи силового апарату. Близьким до стовідсоткового показника коефіцієнта корисної дії вважають двигун, що працює за допомогою електрики. У таких двигунів цей показник наближається до 90 - 95%, а ось щодо дизельних і бензинових двигунів, то він ще дуже далекий від цих показників. Так, з кожним роком вдається його підвищувати, але справжнього прориву як не було, так і немає. Теплова енергія є і її стільки, що доводиться відводити цю енергію від двигуна, а ось добитися її повнішого використання поки не виходить.
Про втрати теплової енергії
Куди ж подіється енергія, яка отримується в результаті згоряння палива? Для початку необхідно відзначити, що паливо, навіть після застосування інжекторів, згоряє не повністю. Вже на цьому етапі відбувається втрата майже чверті коефіцієнта корисної дії. Крім того, ще близько третини втрати енергії припадає на теплові втрати. Мало того, що двигун нагріває сам себе, так ще й теплова енергія йде на прогрів багатьох інших елементів системи охолодження. Мова в цьому випадку йде про радіатор і рідину, яка циркулює в цьому самому радіаторі. Вихлопні гази, хоч і не такою мірою, але теж забирають частину теплової енергії двигуна. Плюс до цього, ще близько п'ятої частини, займають втрати механічного порядку, а саме всі механізми, де беруть участь сили тертя, якщо конкретніше це кільця, шатуни і поршні. Та й генератор створює навантаження, яке коефіцієнт корисної дії мотоциклетного двигуна не збільшує.
Найкращі компанії з виробництва систем охолодження
Генерація двигуном внутрішнього згоряння великої кількості тепла викликає необхідність застосування систем охолодження. Самі системи охолодження складаються з окремих елементів, які під дією підвищених температур поступово втрачають свої початкові властивості і перестають виконувати покладені на них функції. Для заміни деталей системи охолодження мотоциклів, що прийшли в непридатність, необхідно купувати запасні частини, причому такі, в якості яких можна не сумніватися. Забезпечують впевненість у якості своїх виробів такі компанії як All Balls, EVO, INPARTS, KOMATCU, KOSO, LIPAI, RIDE IT, SALO, SUNNY та Viper. Привертає увагу також дедалі більшу якість виробів підприємств Китайської республіки. Причому різноманітний асортимент та доступні ціни залишилися, як і раніше, привабливими для споживачів.
Призначення системи охолодження
Без теплової енергії двигун внутрішнього згоряння однозначно працювати не може. Але й надлишок цієї енергії не сприятиме ефективній та стабільній роботі двигуна. Повною мірою це стосується і скутерів або мотоциклів, що випускаються китайською промисловістю. З метою видалення надлишків теплової енергії застосовують систему охолодження. Якщо йдеться про двигуни, встановлені на малокубатурних китайських скутерах, то цілком буде достатньо повітряної системи охолодження. Так, є у цієї системи низка недоліків у порівнянні з рідинною системою охолодження, але є і суттєві переваги. До таких можна віднести її просту конструкцію та відносно низьку вартість.
Як і будь-яка інша система, система охолодження може стати непридатною, і для її відновлення знадобляться певні запасні частини. Якщо у вас такий момент настав, то звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- купити деталі системи охолодження для китайських скутерів чи мотоциклів;;
- замовити деталі системи охолодження для мототехніки, виготовленої у Китаї з доставкою до будь-якого міста України, включаючи Київ;
- скористатися каталогом деталей системи охолодження китайської мототехніки;
- дізнатися ціни на деталі системи охолодження для скутерів та мотоциклів з Китаю, маючи можливість купити їх недорого;