0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Частини та кришки картерів для кубатури

Частини та кришки картерів для кубатури

Перші картери з'явилися ще за перших велосипедів і були призначені для змащення та захисту ланцюга. Автором цієї, втіленої у життя ідеї, став англійський інженер Джон Картер (John Harrison Carter). Картери мають коробчасту будову і можуть бути встановлені на різних вузлах механізмів і машин, наприклад, таких як коробка передач, редуктор або двигун внутрішнього згоряння. Крім того він служить для захисту та опори робочих деталей, а також його використовують як резервуар для мастильного матеріалу. У двигуні внутрішнього згоряння роль резервуара моторного масла виконує нижня частина картера, що називається піддоном. Крім того, основною корпусною деталлю, яка утворює найбільшу порожнину, вважається картер. Ця порожнина ізольована від усіх інших деталей двигуна і вміщує колінчастий вал. Щодо верхньої частини картера, то в ній знаходиться блок циліндрів.

Запасні частини для картерів

У спеціалізованих магазинах з продажу запасних частин для мотоциклів у розділі частини та кришки для картерів, можна придбати такі деталі, як кришка двигуна з ручним стартером у зборі (метал, пластик), кришка трансмісії, пробка зливного отвору, кришка зчеплення, кришка картера, наклад на різні сторони картера, кришка основи циліндра, накладка циліндра, вставки кришки двигуна, покажчик рівня олії в амортизаторі та інше. У невеликих двигунах внутрішнього згоряння, причому як дизельних, так і бензинових, картер може виступати в ролі корпусу і при цьому об'єднувати весь двигун в один вузол. Такий блок виконують у вигляді литої деталі, а найчастіше в картері можуть бути відлиті і гільзи циліндрів. Крім того, у двотактному двигуні карбюраторного типу картер виступає ще і як найважливіший елемент газорозподілу.

Картер у двотактних двигунах

Якщо говорити про середні двигуни внутрішнього згоряння, то для того, щоб виконати виливок необхідних розмірів, необхідно вирішити низку серйозних проблем, а для великих двигунів це завдання нездійсненне. Тому для середніх і великих двигунів як несучий елемент вибирають раму двигуна. Щодо картера, то в цьому випадку литі або зварні стійки з'єднують за допомогою болтів або анкерів. Хоча трапляються випадки, коли таке з'єднання виконується методом зварювання. У порожнині картера, зазвичай, розміщують крейцкопфи, і навіть рамові підшипники. Як вже було сказано вище, у легких двигунах, обладнаних карбюраторами, найчастіше є кривошипно-камерна продування, яка і робить картер одним з найважливіших елементів системи газорозподілу. Горюча суміш, що надходить у картер двигуна, через тиск, створюваний поршнем, надходить у циліндри через перепускні канали. Тому двотактні багатоциліндрові двигуни мають поділ порожнини картера на окремі секції.

Про системи змазки

Змазка двотактного двигуна внутрішнього згоряння здійснюється за рахунок змішування палива зі спеціальним видом масла. У середніх та важких двигунах використовують циркуляційну схему мастила, яка передбачає наявність сухого картера. В цьому випадку для олії встановлюють окремий резервуар і в двотактних двигунах здійснюється прямоточне продування. Існує також ряд мотоциклетних двигунів з так званим сухим картером, у яких масляний бак вбудовується в трубчасту раму. Перевагою такої установки є те, що навіть якщо розташувати корпус мотоцикла горизонтально, масляного голодування не буде.

Де купити

Якщо вам знадобилися запасні частини для картера мотоцикла, звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:

  • купити частини та кришки картерів для кубатури;;
  • дізнатися ціни на частини та кришки картерів для кубатури та придбати необхідне недорого;
  • замовити частини та кришки картерів для кубатури з доставкою до міста Києва або будь-якого іншого міста України;
  • скористатися каталогом частин та кришок картерів для кубатури;
Відображення:
Вгору