Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Задні фари для китайців
Ніхто, навіть китайські виробники мотоциклетної продукції, не можуть ігнорувати вимоги, пов'язані із встановленням різного електроустаткування, включаючи освітлювальні прилади, на свої вироби. Будь то скутер, мопед, мотороллер або мотоцикл, у будь-якому випадку на них повинні розміщуватися як передня, так і задня фари, бічні габаритні вогні, покажчики поворотів, світловий задній стоп-сигнал. Крім того зі світлових пристроїв часто багато власників мотоциклів набувають ліхтарів прожекторного типу, а також переносного ліхтаря, що звичайно полегшує життя водія, у тому числі і при виникненні екстремальних ситуацій. Звісно, електрична частина мототранспортного засобу цими пристроями не обмежується. До електричного кола також підключається безліч малопотужних ламп, які призначені для сигналізації про роботу тих чи інших вузлів транспортного засобу. Вони можуть нести інформацію про неполадки в роботі генератора, тиск в масляній системі, нейтральному положенні важеля коробки передач і багато іншого.
Складові частини фари
Для увімкнення або вимкнення ламп освітлення, а також малопотужних лампочок або сигналізаторів, встановлюються вимикачі, перемикачі та тумблера. Все це, як і запобіжники, є частиною електричної системи мотоцикла. Останні, до речі, покликані захищати всю електричну систему, а особливо акумулятор, генератор, високовольтні дроти від короткого замикання і, як наслідок, можливого загоряння. Що стосується фари, то вона вже протягом багатьох десятиліть не зазнає істотних змін. Всім знайомі її такі складові частини, як корпус, відбивач (він же рефлектор), розсіювач, що є склом, що має рифлену поверхню. Крім того, для утримання захисного скла використовують обідок, а для ламп передбачений спеціальний утримувач. Якщо говорити про передню фару, то в ній може бути встановлена лампа, забезпечена двома нитками розжарювання, одна з яких має більш яскраве свічення, по відношенню до іншої.
Призначення розсіювача задньої фари
Різниця у світінні ниток напруження дає можливість водієві вибирати режим зовнішнього освітлення і завдяки важелю, перемикати світло з ближнього на дальній, і навпаки. Утримувач лампи та сама лампа встановлюються безпосередньо біля відбивача, тобто у його глибині. Сам же відбивач покривають тонким шаром алюмінію, а для того, щоб дзеркальна поверхня відбивача не пошкоджувалася поверх алюмінієвого шару, її покривають прозорим лаком. Між відбивачем та склом, як правило, є прокладка, яка надійно герметизує внутрішній простір фари. У самій фарі передбачена можливість змінювати кут нахилу відбивача і в такий спосіб регулювати напрямок променів для ближнього чи далекого світла. Що стосується задніх ліхтарів, то їх переважна більшість забезпечується розсіювачем червоного кольору і завдяки відповідному вирізу гарантовано висвітлюють державний номерний знак мототранспортного засобу.
Де купити
Передбачили конструктори також такий випадок, як перегорання чи відмова у роботі лампи заднього ліхтаря, неважливо з якоїсь причини. Розмістивши з тильного боку розсіювача виступи призматичної форми, вдалося домогтися відображення, що потрапляють на задню фару променів, у результаті навіть без лампи при попаданні променів світла, складається враження, що лампа є і вона включена. Втілення найпередовіших конструктивних розробок задніх фар, можна знайти в нашому інтернет-магазині та за бажання отримати можливість:
- купити задні фари для мототранспортних засобів китайського виробництва;;
- дізнатися ціни на задні фари китайського виробництва;
- скористатися каталогом задніх фар китайського виробництва;
- замовити задні фари китайського виробництва з доставкою в будь-який регіон України, включаючи місто Київ.