0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Колінвали для японських скутерів

Колінвали для японських скутерів

Колінчастий вал двигуна внутрішнього згоряння, він же колінвал, є одним з найдорожчих і одночасно одним із найвідповідальніших елементів, які встановлюються в двигуні. Його основне завдання полягає у перетворенні зворотно-поступального руху поршня, на який впливає тиск газів в результаті згоряння паливної суміші, в обертальний рух коленвала. Не буде помилкою назвати колінчастий вал деталлю, так як він у переважній більшості випадків є єдиним, цілісним і нероз'ємним конструктивним елементом. Якщо для виготовлення коленвала беруть сталь, то виготовлятиметься він методом кування, а якщо за основу беруть чавунну заготівлю, то застосовують метод лиття. Враховуючи, що в турбованих та дизельних двигунах внутрішнього згоряння колінвали зазнають підвищених навантажень, їх виготовляють із спеціальних марок сталі.

Що таке колінвал

Для того щоб забезпечити плавну роботу двигуна, на колінвалу можуть встановлюватися противаги. Вони є ніби продовженням щоки і знаходяться в напрямку, яке прямо протилежне шийки шатуна. Шийки шатуна мають менший діаметр, ніж шийки корінні, причому останніх на колінвалу можна нарахувати на одну більше. Таке компонування колінчастого валу отримало назву повноопорної і присутня практично у всіх подібних виробах. Власне, набір шатунних і корінних шийок об'єднаних в одне ціле і є конструктивним елементом, який прийнято називати колінчастим валом. Крім того, в конструкції колінвала розрізняють коліно (шатунна шийка), яке знаходиться між двома щоками. Порядок розташування таких колін насамперед залежить від кількості тактів двигуна, порядку роботи, і навіть розташування циліндрів.

Вимоги до колінвалу

При виготовленні колінвала намагаються домогтися такого розташування колін, щоб скоротити до мінімуму вплив сил працюючих на вигин, крутильних коливань, плюс до цього займання паливної мережі в циліндрах повинно відбуватися рівномірно, а сам двигун постійно знаходився б у стані врівноваженості. Кожен конкретний шатун має свою шатунну шийку, яка виконує роль опорної поверхні. Є варіанти, коли шатунні шийки виконують у подовженому варіанті з метою розташування на них по два шатуни, як для лівого, так і для правого ряду циліндрів. Цей варіант актуальний для V-подібних двигунів внутрішнього згоряння. Крім того, на колінвалах подібного типу можуть зустрічатися спарені шийки шатуна, причому їх зміщують відносно один одного на кут порядку вісімнадцяти градусів, що дозволяє забезпечити рівномірне займання паливної суміші в циліндрах двигуна.

Для забезпечення обертання шатунів в шатунних шийках і відповідно колінвала в опорах застосовують підшипники ковзання, але не звичайного типу, а являють собою тонкостінний, роз'ємний вкладиш. Такі вкладиші виготовляють із сталевої стрічки із нанесенням на її верхню поверхню антифрикційного шару. Для виключення випадків провороту вкладиша в опорі виконують спеціальний виступ, який фіксує вкладиш в нерухомому положенні. На крайній або середній корінній шийці встановлюють упорний підшипник, що перешкоджає осьовому зміщенню коленвала.

Де купити

Японські скутери, як правило, виготовлені якісно і колінвали заміни потребують рідко, але якщо у вас така потреба виникла, звертайтеся в наш інтернет-магазин і отримайте можливість:

  • купити колінвали для японських скутерів;;
  • скористатися каталогом колінвалів для японських скутерів;
  • дізнатися ціни на колінвали для японських скутерів та придбати необхідний недорого;
  • замовити колінвал для японського скутера з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого населеного пункту України;
Відображення:
Вгору