Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
100% синтетична енергозберігаюча моторна олива спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах, атмосферних або з турбонагнітанням, непрямим або безпосереднім упорскуванням, які розроблені для використання в них моторних масел, що забезпечують низький коефіцієнт тертя і з низькою динамічною в'язкістю HTHS (High Temperature 2.9 мПа.с.
Використовується в сучасних двигунах, для яких регламентовані моторні оливи класом в'язкості 30 та енергозберігаючими властивостями (стандарти API SP-RC, API SP та/або ILSAC GF-6a).
Схвалено згідно специфікації GM-dexos1 GEN2 для всіх сучасних бензинових двигунів GM: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL і VAUXHALL.
Сумісне з каталітичними нейтралізаторами.
Цей тип моторного масла може бути неодмінним до деяких двигунів. Перед використанням ознайомтеся з посібником з експлуатації транспортного засобу.
Стандарти: API SERVICE SP-RC, ILSAC GF-6a
Схвалення: GM dexos1™ GEN2 under n° D10577HI011
Відповідність вимогам: CHRYSLER MS-6395, FORD WSS M2C 929-A/946-A/946-B1, GM 4718M/6094M, FIAT 9.55535-CR1
Рекомендації:
Бензинові двигуни: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, FIAT …
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандарту API SN та попередніх стандартів API. Специфікація API SP-RC "Resource Conserving" висуває більш високі вимоги до забезпечення енергозбереження.
Мастильні матеріали, які відповідають вимогам стандарту API SP мають високу стійкість до окислення, забезпечують підвищений захист від утворення відкладень на металевих поверхнях двигуна, мають високий протизносний захист і забезпечують покращений низькотемпературний перебіг, що значно оптимізує витрату палива, протягом всього міжзмінного інтервалу.
У порівнянні зі стандартами API SN і SN Plus, моторні оливи з рівнем експлуатаційних властивостей API SP забезпечують більш високий ступінь захисту від утворення феномену LSPI у бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім упорскуванням.
Грунтуючись на вимогах специфікації API SP, стандарт ILSAC GF-6b висуває до моторних масел класу в'язкості 30 ще більш високі вимоги щодо забезпечення енергозберігаючих властивостей. Крім вимог низької в'язкості, стандарт регламентує розширені міжзмінні інтервали оливи, підвищену чистоту поршнів і поршневих кілець, сумісність із ущільнювачами та знижений вміст фосфору, для забезпечення повної сумісності із системами доочищення газів, що відпрацювали. Моторні оливи, що виконують вимоги стандарту ILSAC GF-6b забезпечують захист двигуна при експлуатації його на бензині з вмістом етанолу до 85% (Е85).
Специфікація GM dexos1™ регламентується для переліку бензинових двигунів GM з 2011 модельного року (за винятком двигунів, що експлуатуються в Європі). Специфікація GM dexos1™ розроблена для бензинових двигунів та повністю покриває вимоги специфікацій GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. Специфікація GM dexos1™ також може застосовуватись для бензинових двигунів до 2011 року виробництва.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,847 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 67,0 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 11,4 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 166
В'язкість HTHS при 150°C (302°F),
ASTM D4741: 3.3 МПа·с
Температура застигання, ASTM D97: -39°C / -38°F
Температура спалаху, ASTM D92: 228°C / 442°F
Сульфатна зола, ASTM D874: 0.85% маси
Лужне число, ASTM D2896: 8,5 мг KOH/г