Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
100% синтетична енергозберігаюча моторна оливи спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних або з турбонагнітачами, прямим і безпосереднім упорскуванням, розроблених під використання масел з низьким гідродинамічним тертям і низькою в'язкістю HTHS (High Temperature High Shear) - ≥2.
Використовується в сучасних бензинових двигунах, для яких регламентовано клас в'язкості 20 та енергозберігаючі властивості (API SN PLUS, API SN та/або ILSAC GF-5 стандарти).
Схвалено GM-dexos1™ GEN2 для всіх нових GM бензинових двигунів: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL та VAUXHALL.
Сумісно з каталітичними нейтралізаторами.
Даний тип масла може бути несумісним з деякими двигунами, перед використанням необхідно звіритись з інструкцією з експлуатації автомобіля.
Стандарти: API SERVICE SN Plus, ILSAC GF-5
Схвалення: GM dexos1 GEN2 від № D10833IE103, CHRYSLER MS-6395, FORD M2C 930-A FORD M2C 945-A, GM 6094A
Рекомендації: ACURA, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA…
Стандарт API SN сумісний із попередніми стандартами API, зокрема API SM. Мастильні матеріали, що відповідають стандарту API SN мають високу стійкість до окислення, запобігають утворенню відкладень протягом усього міжзмінного інтервалу. Мають миючі та протизносні властивості. Полегшений запуск за низьких температур. Крім властивостей відповідно до стандарту API SN, стандарт API SN PLUS гарантує ефективний захист від утворення ефекту LSPI (Low Speed Pre Ignition), який виникає у двигунах з турбонаддувом та безпосереднім упорскуванням.
Стандарт ILSAC GF-5 порівняно з API SN більш вимогливий щодо збереження енергії та зменшення витрати палива. Крім енергозбереження, до олій пред'являються підвищені вимоги до збільшення міжзмінних інтервалів, чистоти поршнів/кільців, сумісність із ущільнювачами та знижений вміст фосфору для сумісності з чутливими системами доочищення вихлопних газів. ILSAC GF-5 забезпечує відмінний захист, навіть під час роботи двигуна на бензині класу E85 (зміст 85% етанолу).
Специфікація GM dexos1™ поширюється на весь модельний ряд бензинових двигунів з 2011 модельного року, для яких регламентовано специфікацію dexos1 для моторних масел (за винятком технічного обслуговування на території Європи). Специфікація GM dexos1™ спеціально розроблена для використання в бензинових двигунах та повністю замінює GM-LL-A-025, GM 6094M та GM 4718M. GM dexos1 ™ також сумісна з бензиновими двигунами та до 2011 модельного року GM.
Специфікація GM dexos1 ™ поєднує в собі дуже суворі вимоги міжнародних стандартів, наприклад API, ACEA та ILSAC, та специфічні вимоги GM щодо енергозбереження та довговічності двигунів.
GM розробив специфікацію dexos1™ для забезпечення високої термічної стабільності та високу стійкість до високих температур, що дозволяє уникнути накопичення чорного шламу та підвищення в'язкості за рахунок накопичення твердих частинок, утворених у процесі горіння робочої суміші.
У бензинових двигунах з турбонаддувом та безпосереднім упорскуванням є певний ризик випадкових явищ передчасного займання робочої суміші в камері згоряння. Дане явище називається LSPI (Low Speed Pre-Ignition) - передчасне займання на низьких оборотах, а також утворення сторонніх шумів у двигуні (гуркоту), які створюються в результаті аномального наростання пікових тисків, що може призвести до руйнування як поршнів, так і циліндро- поршневої групи загалом. Для своїх малооб'ємних двигунів з турбонаддувом та безпосереднім уприскуванням, останнього покоління, GM розробила стандарт dexos1™ GEN2 моторних масел, для забезпечення довговічності бензинових двигунів, для яких існує загроза виникнення ефекту LSPI.
Крім цього, стандарт API SN сьогодні регламентує повну відповідність вимогам уникнення ефекту LSPI для захисту бензинових двигунів з безпосереднім упорскуванням палива.
Деякі автовиробники вимагають для своїх бензинових двигунів дотримання комбінації стандартів API SN і ILSAC GF-5 для моторних масел, для забезпечення максимальних експлуатаційних властивостей та їх збереження в процесі експлуатації. Специфікація CHRYSLER MS-6395 (Рівень GF-4), FORD M2C 930-A (Рівень GF-4) і FORD M2C 945-A (Рівень GF-5) відображають дані вимоги.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-20 відповідає всім суворим вимогам до продуктивності та її збереженню в процесі експлуатації, встановлених GM. Зокрема для специфікації dexos1™, за сумісністю з біопаливом, таким як LPG (скраплений вуглеводневий газ), CNG (стислий природний газ) та біоетанол (за його доступності), коли використовується етанол у кількості до 85% (Bioethanol - E85).
Клас в'язкості SAE 5W-20 мінімізує внутрішнє гідродинамічний тертя оливи, забезпечує оптимізацію витрати палива, особливо в холодний період.
Екологічно чистий продукт, цей тип олій дозволяє знизити витрату палива, а, відповідно, звести до можливого мінімуму викиди парникових газів (CO2).
Міжзмінний інтервал: обирається згідно з рекомендаціями виробника техніки та може коригуватися з урахуванням умов експлуатації транспортного засобу.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-20 може змішуватися з маслами на синтетичній або мінеральній основі.
Перед використанням необхідно обов'язково звіритися з посібником з експлуатації транспортного засобу.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,847 г/с3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 44,7 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 8,5 мм2/с
В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: 2,6 мПа.с
Індекс в'язкості, ASTM D2270:170
Температура застигання, ASTM D97: -42 ° C / -44 ° F
Температура спалаху, ASTM D92: 236°C / 433°F
Сульфатна зольність, ASTM D874: 0,85% маси
Лужне число, ASTM D2896: 8,5 мг KOH/г