Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Енергозберігаюча моторна олива. Спеціально розроблено для автомобілів останнього покоління, оснащених бензиновими двигунами та дизельними двигунами з безпосереднім упорскуванням, що відповідають вимогам стандартів Євро IV та Євро V та потребують використання в них масла стандарту ACEA C1: масла з низькою високотемпературною в'язкістю «Low HTHS» (< 3.5 mPa.s ), зниженим вмістом сульфатної золи (≤0,5%), фосфору (≤0.05%), сірки (≤0.2%) - «Low SAPS». Сумісно з усіма типами бензинових та дизельних двигунів, у яких передбачено використання енергозберігаючої оливи: стандарти ACEA A1/B1, A5/B5. Сумісно з каталітичними конверторами та сажовими фільтрами. Деякі двигуни не призначені для використання в них типу масел, тому перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля.
Стандарти: ACEA A5/B5 – C1 – JASO DL-1
Омологація: Ford WSS M2C 934 B, JAGUAR STJLR.03.5005
Двигуни Mazda з фільтром сажі (DPF) Двигуни, що відповідають вимогам норми Євро IV та Євро V, оснащені дуже чутливою системою доочищення вихлопних газів: Сірка та фосфор ускладнюють функціонування каталітичного конвертора і можуть пошкодити його компоненти: неефективне доочищення вихлопних газів. Сульфатна зола засмічує фільтр сажі, що в свою чергу призводить до збільшеної витрати палива і втрати потужності двигуна. Специфікація Ford WSS M2C 934 B вимагає високої стійкості масляної плівки, антиокислювальних, протизносних та миюче-диспергувальних властивостей, а також покращеної паливної економічності: як мінімум 3% порівняно з оливами класу 15W-40. Оливи цього стандарту застосовуються для останнього покоління (з 2009р) автомобілів JAGUAR і LAND ROVER, оснащених дизельним двигуном 3.0L V6 з сажевими фільтрами (DPF). двигунів із сажовим фільтром (DPF), випущених після 2005р. Мастила ACEA C1 дозволяють знизити споживання пального, знизити токсичність вихлопу, а також досягти збільшення термінів заміни масла, що визначаються бортовим комп'ютером.
Заміна мастила здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна. Не змішувати з оливами, які не відповідають нормі C1. Перед використанням цього продукту необхідно ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,849 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 56,7 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 10,1 мм2/с
В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741 3.24 мПа.с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 167
Температура застигання, ASTM D97: -39°C / -38°F
Температура спалаху, ASTM D92: 232°C / 450°F
Сульфатна зольність, ASTM D874 0,43% маси
Лужне число, ASTM D2896: 4,8 мг KOH/г