Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Для 2-тактних підвісних двигунів водної техніки з різними системами змішування олії та бензину: EVINRUDE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA. Для 2-х тактних водометних двигунів BRP, KAWASAKI JET SKI, YAMAHA.... Використовувати неетильований бензин.
Класифікація: NMMA TC-W3 RL-13899W, TC-W – TC-WII / API TSC 4
Перевищує вимоги стандарту NMMA TC-W3 (National Marine Manufacturing Association - стара назва BIA) для підвісних і водометних двигунів. Знижується тертя та знос, збільшується термін служби двигуна. Може використовуватися у всіх системах упорскування оливи. Миттєво поєднується з бензином і залишається в стабільному стані. Не викликає утворення вуглецевих відкладень на свічках. Для контролю наявності оливи у суміші пофарбовано в синій колір.
Змішується у пропорції від 1% до 2% відповідно до вимог виробників техніки або залежно від умов експлуатації.
Колір блакитний
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.859 г/см3
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 9.1 мм2/с
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 57.7 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 137
Температура спалаху, ASTM D92: 154°C/309°F
Температура застигання, ASTM D97: -36°C/-33°F