Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Створено для 2-х тактних двигунів та 2-х тактних двигунів з безпосереднім упорскуванням. Застосовується з різними системами змішування оливи: EVINRUDE, JOHNSON, MARINER, MERCURY, SEAGULL, SELVA, SUZUKI, TOHATSU, YAMAHA... Для 2-х тактних водометних двигунів: KAWASAKIJETSKI, YAMAHA... Застосовувати з неетильованим бензином.
Класифікації: TC-W; TC-WII/API TSC 4
Схвалення: NMMA TC-W3 RL93938K
Перевищує рівень вимог стандарту NMMA TC-W3 (National Marine Manufacturing Association - ex BIA) для підвісних та водометних двигунів. Створено на базовій основі за технологією Technosynthese. Олива має покращені експлуатаційні характеристики та збільшує термін служби двигуна. Не викликає відкладень у інжекторних системах. Миттєво поєднується з бензином і залишається в стабільному стані. Не викликає утворення вуглецевих відкладень на свічках. Для контролю наявності оливи у суміші пофарбовано в синій колір.
Змішується у пропорції від 1% до 2% відповідно до вимог виробників техніки або залежно від умов експлуатації.
Колір блакитний
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0.867 г/см3
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 8.7 мм2/с
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 52.2 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 144
Температура спалаху, ASTM D92: 82°C/179°F
Температура застигання, ASTM D97: -42°C/-43°F