Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Просочення повітряних фільтрів
Будь-який повітряний фільтр, який застосовується в мототранспортній техніці, вимагає певного обслуговування. Найпростішим варіантом є використання паперового фільтра. Усе його обслуговування полягає у своєчасній заміні, після чого можна без проблем кататись далі. З повітряним фільтром такого мотоцикла, як, наприклад, «Урал» все набагато складніше. Тут виробник рекомендує проводити очищення та просочення повітряного фільтра олією через кожні три, максимум сім тисяч кілометрів. Єдине, що заспокоює, то це не дуже висока ціна на витратні матеріали для цієї дії.
Існують також фільтри нульового опору, в якому як фільтр використовується марля. Однак такі фільтри мало того, що вимагають регулярного обслуговування, так ще й після їх встановлення потрібно переналаштувати систему живлення мотоцикла. Оптимальним рішенням для мотоциклів класу ендуро, а також кросових мотоциклів є фільтр, виготовлений з поролону. Такі фільтри відрізняються здатністю на високому рівні затримувати пил, а також славляться своїм довгим терміном служби. Але при їх промиванні та просоченні всі операції необхідно виконувати дуже ретельно, а при просоченні забути про слово економія.
Поролонові повітряні фільтри
З відомих виробників просочок для повітряних фільтрів особливою популярністю та якістю відрізняються такі, як IPONE, LIQUI MOLY, Mannol та Motul. Повітряні фільтри виготовлені за допомогою таких компонентів, як папір або марля в просоченні не потребують. А для поролонових фільтрів проведення такої операції є обов'язковим ритуалом. Такі фільтри в основному встановлюються на кросових мотоциклах і мотоциклах класу ендуро, так що умовам їх роботи не позаздриш. Той, хто хоч раз промивав і просочував поролоновий фільтр на власні очі, міг переконатися в необхідності його наявності і в тому, що він здатний зібрати велику кількість пилу за невеликий проміжок часу.
Компоненти для промивання та просочення поролонових фільтрів
Промивання поролонових фільтрів виконують за допомогою прального порошку, який розводять у звичайній воді. Але якщо в якості просочення застосовано спеціальне масло, що має липкий ефект, то буде цілком виправданим для його очищення застосувати дизельне паливо, уайт-спірит, гас або скористатися спеціальними складами для очищення. Категорично не рекомендується як промивання використовувати бензин, так як він зруйнує не тільки матеріал, з якого виготовлений фільтр, але і шви з клею, що є на ньому. А повітряний фільтр, що зруйнувався, не тільки не зможе відфільтровувати пил, але і сам додасть сміття в двигун.
Якщо промивання фільтра виконується за допомогою води та розчинника, то не варто перекручувати його під час віджиму. Краще просто затиснути його між долонями і, таким чином, видалити зайву рідину. Не забувайте перед тим, як фільтр буде підданий просоченню, він повинен повністю висохнути. Якщо цього не зробити, то волога швидше за все залишиться під шаром оливи та ефективність фільтра буде значно знижена. Якщо з якихось причин фірмової оливи для просочення повітряного фільтра не виявилося, можна використовувати трансмісійне автомобільну оливу. В крайньому випадку ще можна застосувати і звичайну моторну оливу, але вона мало того, що погано тримається на матеріалі фільтра, так ще значно скоротить термін його служби.
Тому рекомендуємо запастися фірмовою оливою для просочення мотоциклетного повітряного фільтра заздалегідь. Для цього звертайтесь до нашого інтернет-магазину і у вас з'являться такі можливості:
- купити просочення повітряного фільтра від одного із відомих виробників;
- замовити просочування повітряного фільтра з доставкою як до міста Києва, так і до інших населених пунктів України;
- дізнатися ціну на просочення повітряного фільтра та придбати її недорого;
- використовувати каталог для повітряних фільтрів;