0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Ремені варіатора для японських скутерів

Ремені варіатора для японських скутерів

Ідея та розробка такого пристрою, який нині називається безступінчастим варіатором, належить італійському вченому, винахіднику, художнику, письменнику та музикантові, який проживав у Франції у п'ятнадцятому столітті, Леонардо да Вінчі. Однак, широке застосування цей пристрій отримав лише у ХХ столітті. Його почали встановлювати спочатку в автомобілях, а потім у різних пристроях мототранспортної техніки. Найчастіше безступінчастий варіатор можна зустріти у квадроциклах, снігоходах, а також деяких моделях сучасних мотоциклів. Слід зауважити, що сама ідея такої трансмісії довгий час відкидалася, особливо в байкерських колах, тому що там вважали цей елемент зовсім непотрібним і навіть шкідливим, оскільки він втручається у самостійне керування мотоциклом. Та й досвід встановлення перших варіаторів не викликав захоплення у споживачів через виявлення багатьох негативних моментів.

Переваги варіатора

Все ж таки слід визнати, що трансмісія, побудована на використанні варіатора, стала вдалою ідеєю і виглядала, як компроміс між механічною та автоматичною коробкою перемикання швидкостей. З позитивних моментів можна відзначити той факт, що варіатор не вимагає таких матеріальних витрат при встановленні та ремонті, як автоматична коробка передач. Крім того, варіатор дозволяє водієві транспортного засобу більше приділяти увагу дорожній обстановці, а не займатися ручним перемиканням швидкостей, оскільки це відбувається у випадку з механічною коробкою перемикання швидкостей. Встановлення, ремонт та заміна ременя варіатора, як і пристрій, досить прості у виконанні та розумінні, чого не можна сказати про його правильне налаштування. Основними складовими частинами варіатора є ведучий і ведений шківи, ​​ремінь та супутні елементи типу кріплення (болти, гайки, шайби), а також слайдер, блок грузика та планетарна передача.

Принцип роботи

При включеному варіаторі, що більше будуть обороти двигуна, то більшою буде швидкість транспортного засобу. Власне у варіаторі є шківи, ​​які встановлені паралельно, а обертальний момент передається від ведучого шківа до веденого за допомогою ременя. Що стосується шківів, то кожен з них складається з двох дисків або щік, причому ці диски мають можливість переміщатися внаслідок дії відцентрових сил. Ведучий шків починає обертатися тільки у випадку, якщо після запуску двигуна починає обертальний рух колінчастий вал. Далі ремінь варіатора передає рух на ведений шків і що виникає при цьому відцентрова сила буде тим більше, чим більше буде швидкість обертання коленвала. При збільшенні кількості обертів ведучого шківа його диски зближуватимуться і виштовхуватимуть ремінь на більший радіус шківа, в той час, як диски веденого валу стискатимуть пружину, в результаті чого ремінь піде в центр між ними. Вочевидь, що передатне число у разі буде плавно змінюватися, як і швидкість транспортного засобу.

Де купити

Для запобігання прослизу ременя використовується спеціальна пружина, яка постійно підтримує його в натягнутому стані. З метою профілактики, а також утримання варіатора в постійному робочому стані необхідно постійно здійснювати контроль за чистотою всіх його механізмів і особливо ретельно стежити за станом ременя. Періодично, особливо перед та після далеких поїздок рекомендується відкривати кришку варіатора та оглядати всі деталі. Якщо знос ременя варіатора досяг критичного рівня, то звертайтеся до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:

  • купити ремені варіаторів для японських скутерів;;
  • дізнатися ціни на ремені варіатора для японських скутерів та придбати необхідний недорого;
  • скористатися каталогом ременів для японських скутерів;
  • замовити ремінь для японського скутера з доставкою до будь-якого населеного пункту України, включаючи місто Київ;
Відображення:
Вгору