0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Шатуни для кубатури

Шатуни для кубатури

Не є помилкою твердження, що шатун у двигуні внутрішнього згоряння зазнає дуже серйозних навантажень і виконує важку роботу. Саме через цю деталь потужність двигуна передається на провідне колесо чи колеса транспортного засобу. Якщо поршень в циліндрі двигуна здійснює зворотно-поступальний рух, завдяки колінчастому валу і шатуну отримують обертальний рух і обертаючий момент, в результаті чого стає можливим переміщення автомобіля, мотоцикла або будь-якого іншого механізму, що відноситься до транспортних засобів. Функціонально шатун у будь-якому двигуні внутрішнього згоряння працює однаково, але його пристрій у різних двигунах може суттєво відрізнятися. Пристрій шатуна залежить від типу двигуна, а саме, який вид палива застосовується у цьому двигуні. Це може бути дизельне паливо чи бензин. Крім того має значення компонування двигуна: рядне або V-подібне.

Складові частини шатуна

Щоб покращити роботу двигуна, конструктори та інженери намагаються максимально зменшити вагу шатуна, зберігаючи при цьому його міцність та стійкість до підвищених температур. З об'єктивних причин, які диктуються принципами роботи двигуна внутрішнього згоряння, шатуни у дизельних двигунах мають більшу масу, ніж аналогічні їм шатуни у бензинових двигунах. У шатунах розрізняють три основні частини. До них відносяться: стрижень, верхня головка та нижня головка. Поршневий палець з'єднує верхню головку зі стрижнем, причому необхідно відзначити, що діаметр верхньої головки менший, ніж діаметр нижньої головки. Цю головку ще можуть називати кривошипною, а її з'єднання з колінвалом здійснюється за допомогою відповідної шийки. У нижній головці на шатуні встановлюють кришку, яка закріплюється за допомогою болтів. Для нормальної роботи шатуна застосовують підшипники ковзання, які відрізняються незначною товщиною та отримують мастило під тиском.

Про поршні двигуна

Шатуни безпосередньо з'єднані з поршнем, який сприймає тиск газів, що утворилися в результаті згоряння паливної суміші і надалі передає його на колінвал, задіявши при цьому шатун. Поршень повинен мати унікальні властивості. Не допускається розширення поршня під впливом високих температур. Крім того, для поршня бажано мати невелику масу і бути міцним, щоб витримувати тиск і температуру газів. У зв'язку з цим виготовлення поршня використовують алюмінієві сплави. Діаметр поршня в обов'язковому порядку виконують меншим, ніж діаметр циліндра, завдяки чому між стінками цих двох деталей може бути змащувальний матеріал і запобігати тертю металів, а відповідно і продовжувати ресурс роботи цих виробів. Як змащувальний матеріал, як правило, виступає моторне масло.

Зазор між стінками циліндра та поршня усувається шляхом встановлення на поршень маслознімних та компресійних кілець. З назви зрозуміло, що маслознімне кільце, призначене для видалення надлишків олії зі стінок поршня, а компресійне кільце (може бути встановлено і два такі кільця), перешкоджає прориву газів. Для створення поліпшеного ущільнення кільця виготовляють діаметром трохи быльшим діаметра циліндра. При підборі поршня і відповідно кілець до нього, необхідно враховувати цей фактор і в обов'язковому порядку звіряти діаметр поршня з допустимими для встановлення діаметрами маслознімного та компресійного кілець.

Де купити

Якщо виявилася поломка шатуна, про що проінформує стукіт у двигуні, рекомендуємо звернутися до нашого інтернет-магазину та отримати можливість:

  • купити шатуни для кубатури та запасні частини до них;
  • замовити шатуни для кубатури з доставкою до будь-якого міста України, включаючи місто Київ;
  • скористатися каталогом шатунів для кубатури;
  • дізнатися ціни на шатуни для кубатури та придбати необхідний недорого;
Відображення:
Вгору