Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Ланцюги розподільного валу для кубатури
Для того, щоб у двигуні внутрішнього згоряння здійснити передачу обертального моменту від колінчастого валу до розподільного валу, можуть використовуватися як ремені, так і ланцюги. Розподільний вал входить до складу газорозподільного механізму та присутній у будь-якому мотоциклетному двигуні внутрішнього згоряння. Для ефективної і надійної роботи двигуна необхідно, незважаючи на швидкість обертання колінвала, що постійно змінюється, забезпечити синхронізацію, а також своєчасне відкриття і закриття його клапанів. Для вирішення цієї проблеми об'єднують шляхом з'єднання за допомогою ременя або ланцюга обертання колінчастого валу з розподільчим валом. І на тому, і на іншому валу неважко виявити зірочку або спеціальний шків. Якщо момент обертання передається через зубчастий ремінь, то на обох валах будуть встановлені шківи, а якщо на валах встановлені зірочки, то обертальний момент передається за допомогою ланцюга. Для виготовлення ланцюга використовують високоміцну сталь.
Види передач у ГРМ
Крім вищезгаданих передач, у газорозподільних механізмах раніше зустрічалася передача обертального моменту за допомогою шестерні. Така передача відрізняється високою надійністю і могла успішно працювати протягом тривалого часу. З іншого боку не потребувала вона, щоб особливо, обслуговування. Однак крім цих позитивних моментів, у шестерній передачі є ряд серйозних недоліків. Серед них такі, як підвищена шумність, велика маса та низька кількість обертів. Цей вид передачі нині практично не використовується. Ланцюгова передача, на відміну від шестерної, працює набагато тихіше, її обслуговування полягає лише в тому, щоб підтримувати ланцюг у натягнутому стані, а маса набагато менше, ніж у попередньої передачі. Окрім самого ланцюга в роботі цієї передачі беруть участь гідронатягувач, заспокійник, а також дві зірочки. Таку схему фахівці визнають надійною, незважаючи на її простоту.
Альтернатива ланцюгової передачі
Ланцюгова передача займала лідируючу позицію за кількістю установок у двигунах, призначених для експлуатації в транспортній сфері, практично до початку дев'яностих років. Потім їй на зміну прийшла ремінна передача. Однак через два десятки років ланцюгова передача знову стала найбільш затребуваною і встановлюватись у більшості транспортних засобів. Принцип роботи передачі, що забезпечується ременем та передачі, що працює завдяки ланцюгу, істотної різниці не має. Хіба що, в одному випадку головну роль виконує ланцюг, а в другому – ремінь. Механізм, що працює за допомогою ременя, видає менше шуму і заради справедливості варто зауважити, що краще вписується в конструкцію газорозподільного механізму, так званих опозитних двигунів, з V-подібним розташуванням циліндрів, а також з двигунами, у яких спочатку встановлювалося два розподільні вали.
Переваги ланцюгової передачі
Конструкторы практически единогласно отмечают, что там, где на механизм синхронизации воздействуют повышенные нагрузки и внешняя среда, использовать цепную передачу предпочтительнее. Да, шум конечно немного выше, чем у ременной передачи, но зато цепной привод значительно легче поддается регулировке, на его работу практически не оказывает влияние температура окружающей среды и самого двигателя, а разрыв цепи происходит в крайне редких случаях. Кроме того цепной привод гарантирует, что все фазы, которые наступают в газораспределительном механизме, будут точно соблюдены и мощность двигателя может уменьшиться, только в случае сильного износа цепи.
Де купити
Якщо є потреба замінити ланцюг розподільного валу мотоцикла, звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- купити ланцюги розподільного валу для кубатури;;
- дізнатися ціни на ланцюги розподільного валу для кубатури та придбати необхідну недорого;
- скористатися каталогом ланцюгів розподільного валу для кубатури;
- замовити ланцюги розподільного валу для кубатури з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого населеного пункту України;