Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Моторне масло з високими експлуатаційними характеристиками, створене за технологією Technosynthese®. Спеціально розроблено для сучасних легкових автомобілів, оснащених потужними, високооб'ємними бензиновими двигунами та дизелями, у тому числі з турбонагнітачами, з безпосереднім упорскуванням та системою нейтралізації відпрацьованих газів. Застосовується в двигунах, що працюють на етильованому та неетильованому бензині, етанолі, дизельному та газовому паливі (LPG).
Перед використанням звернутися до посібника з експлуатації автомобіля.
Стандарти: ACEA A3/B4, API SERVICES SN/CF
Схвалення: MB-Approval 229.3, RENAULT RN0710 під n° RN0710-18-16, RENAULT RN0700 під n° RN0700-18-17, VW 501 01 – 505 00
Відповідність вимогам: PSA B71 2300
Motul 6100 SYNERGIE + 10W-40 - це перший у світі мастильний матеріал, який отримав схвалення MB 229.3 у класі в'язкості SAE 10W-40.
Специфікація MB 229.3 більш вимоглива ніж 229.1 до уповільнення «старіння» оливи (збільшені інтервали заміни оливи: за показаннями бортового комп'ютера) і потребує енергозберігаючих характеристик оливи: 1.2% порівняно з олією класу в'язкості 15W-40. Специфікація MB 229.3 застосовується для більшості бензинових двигунів та дизелів (з великою літровою потужністю) MERCEDES. Не сумісна з дизелями, які мають фільтри твердих частинок (DPF).
Стандарт ACEA B4 вимагає від масел підвищених мийно-диспергуючих властивостей і стійкість до підвищення в'язкості при попаданні в олію продуктів неповного згоряння (крім двигунів оснащених насос-форсунками групи VW, де рекомендується використовувати продукт Motul Specific 505.01 5W-40 або MOTUL 8100 X- -40).
Рівень експлуатаційних вимог стандарту API SN гарантує високі показники миючих та протизносних властивостей.
Специфікація PSA B71 2300 регламентує високу термічну стабільність моторного масла для забезпечення оптимального змащування бензинових двигунів і дизелів, які не оснащуються фільтрами твердих частинок (DPF).
Групою Renault були розроблені специфікації RN0710 і RN0700 на моторні масла, які мають високу термічну і термоокислювальну стабільність.
Специфікація Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигуни без нагнітачів (за винятком Renault Sport) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN 0700 поширюється на всі автомобілі RENAULT, оснащені двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтра твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. та з міжзмінним інтервалом 20000 км або 1 рік. Перед застосуванням необхідно звіритися з посібником з експлуатації автомобіля.
Специфікація Renault RN0710 відноситься до всіх бензинових двигунів з турбонагнітачами, у тому числі Renault Sport і дизелями без DPF (фільтра твердих частинок) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія специфікації RN0710 не поширюється на автомобілі RENAULT, оснащені двигунами 1.5 DCi без DPF (фільтра твердих частинок), які мають потужність менше 100 к.с. та з міжзмінним інтервалом 20000 км або 1 рік, які вимагають використання оливи з схваленням RN0700. Для двигунів 2.2 DCi з DPF (фільтром твердих частинок), використовуються оливи, що відповідають специфікації RN0710, а не RN0720.
Клас в'язкості SAE 10W-40 повністю адаптований до нових бензинових двигунів та дизелів. Посилена синтетична основа масла, має низьку випаровуваність, забезпечує підвищені мастильні властивості, навіть при роботі двигуна при високих температурах, що суттєво знижує внутрішнє тертя агрегатів двигуна.
Має антиокислювальні, протизносні, антикорозійні та антипінні властивості.
Заміна мастила здійснюється відповідно до рекомендацій виробників двигунів і може регулюватися в залежності від умов експлуатації. Може змішуватися з мінеральними та синтетичними маслами.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,862 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 102,5 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 15 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 153
Температура застигання, ASTM D97: -36°C / -32,8°F
Температура спалаху, ASTM D92: 228 ° C / 442,4 ° F
Лужне число, ASTM D2896: 10,4 мг KOH/г