Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Застосування
Сучасні високотехнологічні дорожні та позашляхові мотоцикли, ендуро, тріал, оснащені 4-х тактними двигунами з інтегрованою та не інтегрованою коробкою перемикання передач, а також зчепленням у масляній ванні або сухим зчепленням. Призначено для двигунів, що відповідають вимогам норм EURO 2 та EURO 3, оснащених системою очищення вихлопних газів: каталітичні конвертори, підведення повітря у випускний тракт… Рекомендовано для специфічних двигунів KTM, HUSQVARNA, MOTO GUZZI, що потребують оливи з класом в'язкості SAE 10W-60. Інше застосування: мотоцикли без каталітичних конверторів, скутери, мотовсюдиходи, мопеди...
Стандарти: API SN/SM/SL/SJ/SH/SG
Специфікації: JASO MA2 under N° M033MOT119
Технологія естерів (складних ефірів). Естери мають низький коефіцієнт тертя, що дозволяє знизити внутрішні втрати на тертя і поліпшити характеристики двигуна. Сукупність властивостей естерів та протизносного присадного комплексу забезпечують стійкість до деструкції та тривалий термін служби коробки передач. 100% синтетичне масло для збільшення стійкості масляної плівки при роботі на високих швидкостях та при високих температурах. Оптимальний вміст фосфору та сірки (менше 1200 ppm відповідно до стандарту JASO MA2) забезпечує правильне функціонування систем нейтралізації відпрацьованих газів. Чудовий захист коробки забезпечується завдяки інноваційному пакету протизносних присадок. Граничне навантаження до руйнування понад 14 (FLS>14) відповідно до тесту FZG – науково-дослідного центру зубчастих коліс та передач (Forschungsstelle für Zahnrader und Getriebebau). Тест визначає змащувальні та протизносні властивості шляхом навантаження зубчастих коліс. Змащення класифікуються за граничним навантаженням до руйнування (Failure Load Stage - FLS) від FLS1 (дуже поганий результат) до FLS14 (чудовий результат).
Класифікація JASO (Японська організація автомобільних стандартів) пропонує особливий стандарт для мотоциклів з 4-тактним двигуном - JASO T 903, що поділяється на три категорії MA, MA1 та MA2. JASO MA2 відрізняється високим коефіцієнтом тертя, що забезпечує чіткість роботи зчеплення при
торканні, розгоні та русі з постійною швидкістю.
Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника двигуна і може регулюватися в залежності від умов експлуатації. Може змішуватися з мінеральними та синтетичними маслами.
Колір червоний
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,862 г/см3
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 23,9 мм2/с
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 160,1 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 181
Температура спалаху, ASTM D92: 232 °C / 449,6 °F
Температура застигання, ASTM D97: -33 °C / -27 °F
Лужне число, ASTM D2896: 8,4 мг KOH/г