Підшипники двигуна для кубатури
Конструктивно двигуни внутрішнього згоряння, які встановлюються на мотоциклах, втім, як і іншій транспортній техніці, що неспроможні обійтися без найважливішого елемента - підшипника. Останні бувають різних видів та класифікуються за відповідними показниками. У спеціалізованих магазинах з продажу запасних частин для мотоциклів найбільшим попитом користуються комплекти підшипників і сальників для колінвалу, підшипники поршневого пальця, кулькові підшипники двигуна, підшипники карданного валу, підшипники муфти зчеплення, ремкомплекти колінвала і багато чого. У побутових умовах всі люди без винятку стикалися з колесами, що обертаються, або валами різних вузлів або механізмів, а ось те, як легко ці деталі можуть обертатися, багато в чому залежить від підшипників, які на них встановлені. Що стосується двигуна внутрішнього згоряння, то найбільш навантаженою його частиною є колінчастий вал.
Про підшипники ковзання
У двигунах деталь, що називається колінвалом, встановлюється на підшипники, а конкретним видом підшипників для цього випадку конструктори обрали підшипники ковзання. Для недосвідчених і любителів-початківців мотоциклів зовнішній вигляд таких підшипників може здатися не зовсім звичайним і не відповідним уявленню про те, як повинен виглядати підшипник. Саме для колінчастих валів підшипник ковзання є відрізок сталевого листа, який попередньо нанесений антифрикційний шар. Форма та розмір такого підшипника підбирається індивідуально у кожному конкретному випадку. Дані деталі найчастіше називаються вкладишами, їх установка здійснюється у спеціально призначені при цьому місця. Інженери передбачають встановлення вкладишів таким чином, щоб вони були надійно зафіксовані, а самі місця встановлення називають постелями.
Вкладиші для колінвалу
Вкладиші виготовляють таким чином, що у них є ділянка поверхні, яка спеціально призначена для поєднання з іншою деталлю і ця ділянка найменш схильна до сил тертя. Крім того, у вкладишах виконані отвори спеціально призначені для протікання через них мастильного матеріалу. Ці отвори та отвори в постелі повинні збігатися між собою. При контакті двох деталей і якщо вони під навантаженням ковзають одна щодо одної, то виникають сили тертя. Ці сили безпосередньо залежать від величини коефіцієнта тертя та від того навантаження, яке впливає на цю пару деталей. Низький коефіцієнт тертя мають різні антифрикційні матеріали, які використовуються у випадках з колінчастим валом. Слід враховувати, що вкладишам і колінчастому валу доводиться працювати в складних умовах і при обертанні колінвала щодо вкладишів може виникнути такий момент сили тертя, який змусить вкладиш повернутися до свого посадкового місця.
З метою запобігання вищеописаного явища на кожному вкладиші є так званий вусик, а саму цю деталь необхідно встановлювати на посадкове місце з достатнім натягом, який може відрізнятися в різних двигунах. Що стосується коефіцієнта тертя, то він залежить від таких факторів, як шорсткість поверхонь контактуючих деталей, точного збігу їхньої геометрії, а також присутності в мастилі різних сторонніх частинок. Ці частинки можуть порушувати цілісність масляної плівки, у результаті зростає можливість виникнення напівсухого тертя.
Де купити
Для вирішення питання щодо заміни підшипників двигуна мотоцикла звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- купити підшипники двигуна для кубатури;
- замовити підшипники двигуна для кубатури з доставкою до будь-якого регіону України, включаючи місто Київ;
- дізнатися ціни на підшипники двигуна для кубатури та придбати необхідні недорого;
- скористатися каталогом підшипників двигуна для кубатури;