Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Купити підвіску на мотоцикл в Україні
Будь-який байк потребує підвіски, яка відповідає за комфортабельність та керованість. На жаль, дороги не завжди бувають ідеальними, тому водіям та пасажирам доводиться миритися з тряскою, ударами та різкими поштовхами, які збивають транспорт із обраної траєкторії.
Питання боротьби з ударами, що виникають при проїзді нерівностей на мотоциклі, дуже важливе, оскільки дана техніка набагато менш стійка та складна в управлінні. Передня та задня підвіска мотоцикла в Києві зазнала безліч змін на шляху до того виду, який вона набула нині.
Особливості передньої підвіски мотоцикла
Сьогодні найбільшого поширення набула класична телескопічна виделка, яка стала компромісним варіантом. Вона складається з двох телескопічних труб, кожна з яких розділена на дві половини, що ковзають одна всередині. У цих трубах розташовуються пружинно-гідравлічні амортизатори, які відповідають за поглинання енергії ударів і коливань.
На відміну від гідравлічних амортизаторів колишніх модифікацій, у цій конструкції підвіски передбачені окремі клапани стиснення та відбою, що дозволяє регулювати динаміку цих процесів окремо один від одного. Якщо грамотно підібрати та купити передню підвіску мотоцикла, можна параметри вузла до індивідуальних уподобань та навіть до ваги власника мотоцикла.
Інші види підвісок припускають гасіння коливань шляхом укорочування колісної бази мотоцикла, то тут це відбувається шляхом скорочення довжини вилки. Завдяки цьому при гальмуванні мотоцикл відчутно просідає на переднє колесо, що негативно впливає на керованість і комфортабельність. Каталог передніх підвісок мотоцикла містить різноманітні варіанти конструкції.
Однак найбільш вдалою виявилася конструкція, де при натисканні на гальмо супорт злегка зміщувався і закривав клапан, що робило підвіску жорсткішою. На відміну від аналогів, у цьому випадку не виникало складнощів при їзді по нерівностях - якщо мотоцикл наїжджав на купину, підпружинений клапан автоматично відкривався, що дозволяло повернути підвіску до попереднього стану. Купити підвіску на мотоцикл в Україні цього типу буде найвдалішим рішенням.
Чим відрізняється сучасна задня підвіска мотоцикла
Сьогодні мото виробники позбулися жорстких та свічкових конструкцій, прийнявши на озброєння важільну схему побудови задньої підвіски мотоциклів. Головним її елементом є так званий маятник – довгий важіль, який кріпиться до рами за допомогою шарнірів та з'єднаний із віссю заднього колеса. Ціна підвіски мотоцикла також залежить від конструкції вузла.
Спортивні мотоцикли не могли обходитися класичним маятником — їм потрібна була гранично жорстка конструкція, яка до того ж забезпечувала б легкий доступ до колеса та компонентів приводної системи. Тому в кінці 80-х років була розроблена задня підвіска мотоцикла з одностороннім консольним кріпленням заднього колеса, в основі якої лежав наджорсткий маятник, створений зі сплаву кольорових металів. Якісна та недорога задня підвіска мотоцикла застосовувалася лише у мотоспорті, але з кінця 1990-х років консольний маятник став практично новим стандартом для дорожніх спортбайків.
Сучасні конструкції підвіски мотоциклів не ідеальні - вони мають безліч недоліків, які викликані застосуванням компромісних рішень. Так, кілька років тому була представлена комфортна і зручна в управлінні пневматична підвіска, проте поки не вдалося вирішити проблеми, пов'язані з її надійністю - в балони потрапляє занадто багато пилу та бруду. Крім того, багато інженерів намагаються адаптувати автомобільну двоважільну підвіску, яка має майже ідеальну кінематику.
Де купити підвіску мотоцикла в Україні
Інтернет магазин підвісок на мотоциклі Мотоквартал дозволить грамотно підібрати необхідні деталі. Ми пропонуємо кожному українському мотоаматору купити передню та задню підвіску різної конструкції на байк, вибравши відповідні елементи з широкого асортименту якісних запчастин.