Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Реле регулятор та реле поворотів
Якщо є джерело електричного струму, яким у мототехніці є акумулятор і генератор, то є і його споживачі. До споживачів електричного струму відносять датчики, лампочки, звуковий сигнал та інші пристрої, включаючи акумулятор, який під час роботи генератора повинен заряджатися. Однак усі ці споживачі налаштовані працювати лише у певному діапазоні такого показника, як напруга.
Для сімейства мотоциклів допустима напруга варіюється в діапазоні від 135 до 148 вольт постійного струму. А для підтримки напруги в цьому діапазоні застосовують реле регулятор напруги, який ще можуть називати і стабілізатором. Цифри, зазначені вище, вказують на напругу, яку вистачатиме для заряджання акумулятора. Для ламп напруга регулюється лише на рівні 12 вольт. Для нормальної роботи покажчиків поворотів використовується інше реле, що називається реле поворотів. Звичайно, можна для вказівки свого напрямку руху використовувати руки, виробляючи ними рухи, опис яких дано в правилах дорожнього руху, але двадцять перше століття за вікном. Не використовувати досягнення електроніки у наш час просто не солідно. Розміщення реле поворотів виробник зазвичай передбачає під переднім пластиком. Закріплюють його за допомогою гумових хомутів безпосередньо на рамі мотоцикла. Зняти старе, що вийшло з ладу реле поворотів, на нове, як правило, не складає особливих труднощів. Головне точно визначте, де воно встановлено та не переплутайте з реле стартера, оскільки ці вироби часто мають схожість між собою. Якщо у вашого транспортного засобу при справній електропроводці ні з того, ні з цього змінилася частота миготіння або зовсім перестали працювати вказівники поворотів, звертайтесь до нашого інтернет магазину. Тут вас порадують адекватними цінами, реалістичною інформацією щодо технічних характеристик товару, який ви вирішили купити, а також можливістю отримати його, як у Києві, так і в інших населених пунктах України. |