0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Сальники двигуна для кубатури

Сальники двигуна для кубатури

Двигуни внутрішнього згоряння застосовуються в багатьох промислових галузях, але найбільшого поширення вони набули у транспортній сфері. У кожному з цих двигунів обов'язково присутні ущільнювальні елементи, які серед фахівців прийнято називати сальниками. Ці елементи мають просту будову та виконують важливу роль. Вона полягає в тому, щоб утримувати мастильний матеріал у призначеній для нього ємності та не допускати його попадання у навколишнє середовище. Зокрема в мотоциклах і похідній від них техніці, сальники ущільнюють зчленування, наприклад, валів, що обертаються, різних деталей і механізмів, в принцип дії яких закладено зворотно-поступальний рух. В ідеалі сальник повинен повністю загерметизувати те місце, в якому є з'єднання нерухомих і рухомих деталей. В результаті такої герметизації, мастило будь-якої консистенції не має можливості виходити в навколишнє середовище або потрапляти на інші деталі механізму.

Принцип дії сальника

Принцип дії звичайного сальника полягає в тому, що всередині його корпусу знаходиться спеціальний матеріал ущільнювач, який ще можуть називати набивкою. Прохідна крізь нього, наприклад, вісь шпинделя, щільно притиснута з усіх боків ущільнювальним матеріалом і через таке з'єднання вихід мастила стає неможливим. Набивання щільно прилягає не тільки до поверхні шпинделя, а й до стінок своєї камери. Але, цього недостатньо і для того, щоб ще більше піджати матеріал ущільнювачів застосовують анкерні болти і накидні гайки. У першому випадку йдеться про механізми, в яких є з'єднання містить великий діаметр осі шпинделя, а в другому варіанті передбачається, що відповідний діаметр буде невеликих розмірів. У мототранспортній техніці в основному сальники використовуються в двигунах, а саме там, де є опорні поверхні колінчастого валу, а також у разі застосування зубчастого ременя на всіх валах, які виступають за внутрішні межі двигуна.

Місця встановлення сальників

Основним місцям для встановлення сальників є колінчастий вал. На ньому можна виявити передній та задній сальники. Крім того, в двигунах є сальник балансиру і масляного насоса. Для виготовлення сальників застосовують термостійкий матеріал, тому що в місцях їх встановлення спостерігається підвищена температура плюс велика швидкість обертання валів, на яких і встановлені сальники. Неякісні або виготовлені з неякісного матеріалу сальники працювати довго не зможуть, оскільки швидко підгорять і руйнуватися. Щоб уникнути таких наслідків, виробники проводять протягом досить тривалого періоду часу тестування пробного екземпляра, спочатку на випробувальному стенді, а потім і під час ходових випробувань. Експлуатаційні характеристики сальників постійно покращуються, тому що з кожним роком удосконалюються технології та створюються нові полімерні композити.

Зовнішня частина сальника в місці посадки в минулі роки виглядала як гладка і суцільна поверхня. Але, як показала практика, така поверхня не гарантує надійної герметизації і часто призводить до того, що сальник спочатку ніби «потіє», а потім і зовсім починає допускати протікання. Як виявилося, на гладкій поверхні гумового ущільнювача з часом можуть утворюватися мікроскопічні складки. Причина була в тому, що під час запресування сальника не відбувалося стиснення ущільнювача.

Де купити

Заміна сальника процес трудомісткий і його вартість набагато перевищує вартість деталі, що змінюється. Якщо з'явилася потреба замінити сальник звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:

  • купити сальники двигуна для кубатури;;
  • замовити сальники двигуна для кубатури з доставкою до будь-якого міста України, включаючи місто Київ;
  • скористатися каталогом сальників двигуна для кубатури;
  • дізнатися ціни на сальники двигуна для кубатури та придбати необхідний недорого;
Відображення:
Вгору