Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Вижимні диски зчеплення для кубатури
У мотоциклах, автомобілях, та й будь-якій іншій транспортній техніці використовують такий вузол, який прийнято називати зчепленням. Основне завдання зчеплення полягає в тому, щоб плавно роз'єднувати або плавно з'єднувати коробку швидкостей і двигун транспортного засобу. Саме таке плавне сполучення (роз'єднання) дає можливість безпроблемно перемикати швидкості, а також здійснювати стартовий рух плавно та комфортно для водія та його пасажирів. У легких скутерах, особливо китайського виробництва, найчастіше використовують безступінчасте перемикання швидкостей, застосовуючи у своїй варіатор. На більш важких конструкціях варіатор поки що не зміг довести свою ефективність, тому більшість мотоциклів обладнано зчепленням, що складається з безлічі дисків і досить складну конструкцію. Плюс до закладених функцій на зчеплення покладається важливе завдання, яке полягає у захисті окремих деталей трансмісії та двигуна від ударних навантажень. Ці навантаження, що незмінно виникають на початку руху транспортного засобу, можуть створити перевантаження і не тільки істотно скоротити термін служби тієї чи іншої деталі, а й викликати її поломку.
Зчеплення та його складові частини
Багато моделей мотоциклів зумовило існування безлічі видів зчеплення. Основна відмінність різних видів зчеплення полягає у кількісній різниці дисків та відповідних пружин. В іншому ж пристрій зчеплення залишається постійним. Є кошик зчеплення, а у неї всередині розташовується барабан, далі можна спостерігати встановлені по черзі металеві та фрикційні диски, діафрагму або пружини, а також натискний диск, що часто називається вичавною плитою. Барабан і кошик обертатимуться разом і одночасно, лише в тому випадку, якщо диски будуть стиснуті. У разі витисненого зчеплення, сталеві диски ковзатимуть між фрикційними і, як результат, спільного обертання не відбуватиметься. Порівнюючи мотоциклетне зчеплення з автомобільним, можна помітити, що безліч виробників поміщають зчеплення у масляну ванну. Такий вид зчеплення прийнято називати «мокрим» зчепленням і при експлуатації мотоцикла в міських умовах такий підхід цілком виправданий. На відміну від «сухого» зчеплення, «мокре» захищає диски зчеплення від перегріву, ніж запобігає їх згорянню.
Переваги та недоліки «мокрого» зчеплення
Крім того, завдяки масляній ванні, спостерігається більш плавне прокручування дисків зчеплення. На цьому переваги «мокрого» зчеплення не закінчується, так як, по-перше, водій почувається комфортніше, а по-друге термін служби всієї конструкції зчеплення в цілому, збільшується. Що стосується недоліків, то вони на жаль теж мають місце. Зокрема, під час роботи зчеплення від дисків через зношування відокремлюються частинки мікроскопічного розміру. В результаті після часу на дні картера з'являються відкладення, а масляний фільтр піддається засміченню. Що стосується роботи самого зчеплення, то вона буде тим краще і ефективніше, чим якісніша олія буде використовуватися. Враховуючи природне зношування зчеплення і відкладення мікрочастинок зносу на фільтрі, важливе значення набуває своєчасна заміна, як самої олії, так і фільтруючого елемента.
Де купити
Там, де йдеться про гоночні змагання, розмови про продовження терміну служби зчеплення йдуть на другий план. Головне швидкість, яка, зокрема, залежить від точності перемикання швидкостей. Тому спортсмени гонщики в переважній більшості випадків використовують «сухе» зчеплення, яке за своїм принципом дії нічим не відрізняється від «мокрого», але швидше нагрівається і частіше потребує заміни. Всім, хто зібрався замінити зчеплення, пропонуємо звернутися до нашого інтернет-магазину та отримати можливість:
- купити вичавлювальні диски зчеплення для кубатури;;
- замовити вичавні диски зчеплення для кубатури з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого міста України;
- дізнатися ціни на вичавлювальні диски зчеплення для кубатури та придбати необхідні недорого;
- скористатися каталогом дисків зжимання для кубатури.