Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Колінвали для кубатури
Напевно, поєднання слів колінчастий вал або якщо скорочено, колінвал, відомо всім, хто хоч трохи стикався з двигунами для автомобілів, мотоциклів, іншої транспортної техніки або пристроями, в яких як силова установка застосовують двигун внутрішнього згоряння. Це один із найважливіших конструктивних елементів, який присутній у двигуні внутрішнього згоряння. Саме він виконує функцію перетворення поворотно-поступального руху поршнів у момент, що крутить. Надалі цей момент, що крутить, передається не тільки на провідне колесо або колеса авто, або мототранспортного засобу, але і на різні інші допоміжні агрегати машини або механізму.
Колінчастий вал працює в складних умовах, а це означає, що він в обов'язковому порядку повинен бути виготовлений із зносостійкого матеріалу і бути стійким до дії згинальних і обертових сил.
Матеріали для виготовлення колінвалу
Матеріалом для виготовлення колінвалів найчастіше виступають високоміцні леговані сталі або спеціальні сорти чавуну, що відносяться до високоміцних і плюс до цього, що пройшли загартування за допомогою впливу струмів високої частоти. Як правило, колінвал виготовляють без застосування противаг, однак і колінвал з подвійною противагою не рідкість. Конструкція колінчастого валу може змінюватись в залежності від двигуна, на якому його встановлюють, але в будь-якому випадку він буде встановлений усередині двигуна внутрішнього згоряння. У конструкції будь-якого колінчастого валу в обов'язковому порядку є опори, що являють собою деталь, яку називають корінною шийкою. Найчастіше на один вал припадає чотири корінні шийки, хоча зустрічаються і з встановленими трьома корінними шийками. Заради справедливості слід зазначити, що в двигунах з шістьма циліндрами є сім опор.
Вимоги до колінвалу
Така непроста деталь, як колінвал, обов'язково має бути врівноважена. Ця мета досягається за допомогою противаги, причому у випадку з циліндрами невеликого діаметра цілком вистачає одинарної противаги. Без застосування противаг домогтися плавної роботи всього двигуна було б неможливим. Варто звернути увагу на те, що сполучення між шатунними шийками та двома щоками, в обов'язковому порядку виконуються нехай і небагато, але закругленими з метою запобігти руйнуванню всіх перерахованих вище деталей. Шатунна шийка, розташована між двома щоками колінвала, називається коліном. Її завдання полягає в тому, щоб забезпечити як мінімальні крутильні коливання, так і мінімальний вплив згинальних сил. У той же час шатунна шийка забезпечує максимальну врівноваженість двигуна, а також рівномірність займання паливної суміші. Для того, щоб гарантувати обертання коленвала та шатуна в опорах, встановлюють підшипники ковзання. Крім того, для запобігання переміщенням деталі вздовж осі в районі середньої або крайньої шийки може бути встановлений завзятий підшипник ковзання.
У колінвал входить досить велика кількість деталей і весь комплекс має бути обов'язково збалансованим. Причому балансування проводять дуже ретельно та якісно ще на етапі виготовлення, а у разі виявлення дисбалансу колінвал у продаж допущено не буде. В обов'язковому порядку колінчастому валу необхідне мастило, завдяки якому підвищиться термін експлуатації всіх його елементів і відповідно зносостійкість.
Де купити
При необхідності придбати колінвал або його елементи звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:
- купити колінвали для кубатури ита окремі елементи до нього;
- скористатися каталогом колінвалів для кубатури;
- дізнатися ціни на колінвали для кубатури та придбати необхідний недорого;
- замовити колінвали для кубатури з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого міста України;