Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
100% синтетична енергозберігаюча олива спеціально розроблена для Hybrid Electric Vehicles (HEV) і Plug-in Hybrid Electric Vehicles (PHEV), сумісна з бензиновими двигунами останнього покоління, з турбонагнітачами або атмосферними, з безпосереднім і непрямим упорскуванням, розроблений 8 з максимально зниженим тертям та дуже низькою динамічною в'язкістю HTHS ≥ 1.7 мПа.с (High Temperature High Shear).
Також підходить для батарейних електромобілів (B.E.V), оснащених двигунами внутрішнього згоряння, які використовуються як збільшувач запасу ходу.
Підходить для сучасних бензинових двигунів, що вимагають в'язкість SAE 0W-8 або «Енергозберігаючих масел» у класі в'язкості 8.
Сумісна з каталітичними нейтралізаторами.
Даний тип масел може бути несумісний із деякими двигунами. Перед використанням зверніться до посібника з експлуатації автомобілів.
Поради: бензинові двигуни HONDA Hybrid, TOYOTA Hybrid
Згідно з останнім виданням, специфікація SAE J300, що визначає класи в'язкості моторних масел, поповнилася надзвичайно малов'язким маслом, призначеним для бензинових двигунів гібридних автомобілів, де вирішальним моментом є економія палива.
Клас в'язкості SAE 0W-8, що забезпечує мінімальне гідродинамічний тертя, для забезпечення підвищеної економії палива, особливо при непрогрітому двигуні, а також на всіх температурних режимах. Дуже низька в'язкість покращує подачу оливи у всі вузли мастила при запуску двигуна, забезпечує швидке нарощування тиску оливи в системі мастила, прискорене підвищення обертів двигуна та досягнення робочої температури.
MOTUL HYBRID 0W-8 є інноваційною розробкою компанії Motul для забезпечення потреб гібридних електричних транспортних засобів, оскільки HEV, PHEV та BEV з подовжувачами запасу ходу, де двигун внутрішнього згоряння бере участь у момент різкого гальмування та різкого старту електромобіля. Такі умови роботи двигуна спричиняють специфічні вимоги до мастильних матеріалів, яким MOTUL HYBRID 0W-8 повністю відповідає.
Крім того, гібридні автомобілі, крім економії палива, вимагають від масел високої стійкості до високих температур, а значить, зменшеної витрати масла навіть за такої низької в'язкості.
Ексклюзивна формула MOTUL HYBRID 0W-8 забезпечує високотемпературну стабільність для зменшення витрат оливи.
Оскільки цей тип масел дозволяє знизити витрату палива, відповідно зменшує викиди СО2 з відпрацьованими газами в атмосферу.
Міжзмінний інтервал масла вибирається відповідно до виробника техніки і може коригуватися відповідно до умов експлуатації автомобіля. MOTUL HYBRID 0W-8 може змішуватися з маслами на синтетичній та мінеральній основі.
Щільність при 20°C (68°F) ASTM D1298: 0.842
В'язкість при 40°C (104°F) ASTM D445: 26.1 мм2/с
В'язкість при 100°C (212° F) ASTM D445: 5.3 мм2/с
В'язкість HTHS при 150°C (302°F) ASTM D4741:1.8 МПа·с
Індекс в'язкості ASTM D2270:139
Температура застигання ASTM D97: -42°C/-44°F
Температура спалаху ASTM D92: 238°C/461°F
Сульфатна зольність ASTM D874: 0,89% маси
Лужне число ASTM D2896: 8,5 мг KOH/г