Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
100% синтетична енергозберігаюча моторна олива спеціально розроблена для сучасних бензинових двигунів, атмосферних або з турбонагнітанням, з безпосереднім або у впускний колектор упорскуванням, які спеціально розроблені під використання моторних масел класу в'язкості SAE 0W-16 із забезпеченням дуже низького коефіцієнта тренування. HTHS (High Temperature High Shear) – ≥ 2.3 мПа.с.
Використовується в сучасних бензинових двигунах, що вимагають використання моторних масел класу в'язкості 16 із забезпеченням високих енергозберігаючих властивостей (стандартів API SP-RC, API SP та/або ILSAC GF-6b).
Особливо рекомендується для бензинових двигунів останнього покоління виробників HONDA, LEXUS, SUZUKI, TOYOTA.
Цілком сумісно з каталітичними нейтралізаторами.
Цей тип масла не може бути застосований до деяких двигунів. Перед використанням обов'язково ознайомтеся з посібником з експлуатації транспортного засобу.
Стандарти: API SERVICE SP-RC, ILSAC GF-6b
Бензинові двигуни: HONDA, LEXUS, SUZUKI, TOYOTA, …
Стандарт API SP повністю покриває вимоги стандарту API SN та попередніх стандартів API. Специфікація API SP-RC "Resource Conserving" висуває вищі вимоги до забезпечення енергозбереження.
Мастильні матеріали, які відповідають вимогам стандарту API SP, мають високу стійкість до окислення, забезпечують підвищений захист від утворення відкладень на металевих поверхнях двигуна, мають високий протизносний захист і забезпечують поліпшену низькотемпературну плинність, що значно оптимізує витрату палива, протягом всього міжзмінного інтервалу.
У порівнянні зі стандартами API SN і SN Plus, моторні оливи з рівнем експлуатаційних властивостей API SP забезпечують більш високий ступінь захисту від утворення феномену LSPI у бензинових двигунах з турбонагнітанням та безпосереднім упорскуванням.
Грунтуючись на вимогах специфікації API SP, стандарт ILSAC GF-6b висуває до моторних масел класу в'язкості 16 ще більш високі вимоги щодо забезпечення енергозберігаючих властивостей. Крім вимог низької в'язкості, стандарт регламентує розширені міжзмінні інтервали оливи, підвищену чистоту поршнів і поршневих кілець, сумісність із ущільнювачами та знижений вміст фосфору, для забезпечення повної сумісності із системами доочищення газів, що відпрацювали. Моторні оливи, що виконують вимоги стандарту ILSAC GF-6b забезпечують захист двигуна при експлуатації його на бензині з вмістом етанолу до 85% (Е85).
Бензинові двигуни обладнані турбонагнітачами та системами безпосереднього упорскування палива, наражаються на ризик появи несвоєчасного запалення робочої суміші в камері згоряння двигуна. Такий процес згоряння робочої суміші супроводжується металевим стукотом у двигуні та, іноді, короткочасною втратою потужності двигуна. Це явище, що називається
LSPI (Low Speed Pre-Ignition), створює високі пікові тиски в камерах згоряння, які можуть призвести до руйнування поршня, і, як наслідок, виходу з ладу двигуна. Для бензинових малооб'ємних двигунів, які обладнані безпосереднім упорскуванням та турбогнітанням, використання моторних масел з рівнем експлуатаційних властивостей API SP гарантує значний захист від утворення феномену LSPI.
MOTUL 8100 ECO-lite 0W-16 повністю відповідає всім цим суворим вимогам стандартів щодо продуктивності та ресурсності мастильного матеріалу, а також повної сумісності з такими видами біопалив, як зріджений газ (LPG), стиснутий газ (CNG) та біоетаноли, з використанням етанолу. 85% у суміші (біоетанол – Е85).
Клас в'язкості SAE 0W-16 значно мінімізує внутрішньогідродинамічне тертя, що забезпечує високий рівень оптимізації паливної економічності, особливо при низькотемпературних стартах.
Поліпшене протікання даного моторного масла при низькотемпературних стартах забезпечує швидке зростання тиску в системі мастила двигуна, прискорений набір обертів та швидкий вихід на робочі температури.
Даний тип мастильних матеріалів здатний значно знизити вплив транспортних засобів на навколишнє середовище шляхом скорочення споживання палива, а відповідно, мінімізації викидів парникових газів (СО2) в атмосферу.
Інтервал заміни моторної оливи вибирається згідно з рекомендаціями виробника транспортного засобу і може бути змінено, виходячи з індивідуальних умов експлуатації техніки.
При необхідності може змішуватися з моторними маслами на синтетичній і мінеральній основі.
Даний тип мастильного матеріалу не може бути застосований до деяких двигунів. Перед використанням обов'язково ознайомтеся з посібником з експлуатації транспортного засобу.
Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,844 г/см3
В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 38,2 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 7,3 мм2/с
Індекс в'язкості, ASTM D2270: 159
В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741: 2,3 МПа·с
Температура застигання, ASTM D97: -42°C / -44°F
Температура спалаху, ASTM D92: 224°C / 433°F
Сульфатна зола, ASTM D874: 0.85% маси
Лужне число, ASTM D2896: 8,5 мг KOH/г