Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання:
24h
|
|||
|
Продукт є високоефективним матеріалом, що змащує.
Розроблено за технологією Technosynthese для трансмісій (DCT) автоматичного типу з подвійним зчепленням.
Виробники коробок з сухим або мокрим подвійним зчепленням рекомендують застосовувати масло Multi DCTF.
Найкращим чином підходить для трансмісій таких брендів як ZF, GETRAG або BORG WARNER, які встановлюються на автомобілі VW-AUDI-SEAT-SKODA, BMW (DKG), MERCEDES BENZ (7G DCT), PORSCHE (PDK), FORD (Powershift), OPEL (DSG), PSA Peugeot-Citroen (DCS), RENAULT (EDC, DC4), NISSAN (GR6).
Перед використанням необхідно проконсультуватися у спеціалістів автосалону або звернутися до посібника з експлуатації транспортного засобу.
ОСОБЛИВОСТІ
Олива може використовуватися для багатьох моделей пасажирських автотранспортних засобів, які мають DCT.
Ексклюзивна формула змащувальної речовини в сукупності з технологією Technosynthese® дозволяє:
Мінімізувати тертя в АКПП, тим самим знизити витрату палива,
Ефективно захистити від задир високотехнологічні редуктори, що працюють під навантаженням,
Зменшити ступінь вібрації махового колеса,
Досягти безперервного потоку потужності при плавному перемиканні швидкостей (покращена реакція трансмісії),
Міцна масляна плівка продовжує термін служби деталей, запобігає процесам окислення.
Є антикорозійним мастильним матеріалом, що не спінюється.
Рекомендації щодо застосування
Допускається змішування з оливами такого типу.
Проводити заміну потрібно відповідно до вказівок заводу-виробника, які можна знайти в технічній документації авто.
У цьому слід враховувати умови експлуатації.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Колір візуально: бурштиновий
Щільність при 20°C (68°F), ASTM 298: 0.845
В'язкість при 40°C (104°F) ASTM D445: 33.8 мм2/с
В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 7.3 мм2/с
Коефіцієнт в'язкості, ASTM D2270: 189
Температура займання, ASTM D92: 196 ° C / 385 ° F
Температура плинності, ASTM D97: -45°C / -49°F