0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Поршні в зборі для китайців

Поршні у зборі для китайців

Кривошипно-шатунний механізм встановлюють у двигунах внутрішнього згоряння. Саме до складу цього механізму входить відомий усім людям із технічним складом розуму, поршень. Він поряд з іншими деталями безпосередньо бере участь і забезпечує обертальний рух колінчастого валу. Іншими словами, за його допомогою йде перетворення зворотно-поступального на обертальний рух. І хоча на перший погляд поршень здається простим за своїм пристроєм, але насправді це досить складна, і не лише за своєю формою деталь вищезгаданого механізму. В даний час для його виготовлення можуть застосовуватись два методи, один з яких називається литтям, а другий відповідно куванням. Враховуючи розташування поршня в двигуні внутрішнього згоряння та умови, в яких йому доводиться працювати, як матеріал для виготовлення, як правило, вибирають спеціальні сплави з алюмінію.

Вплив на поршень

Є чимало чинників, що впливають на поршень. Одним із найголовніших таких факторів є тиск, який виникає в результаті згоряння паливної суміші. Причому вплив цього фактора має вибуховий характер і при заведеному двигуні відрізняється завидною сталістю. Плюс до цього висока температура, яка виникає при протіканні цього процесу, так що не дивно, що однією з найпоширеніших поломок поршня є його прогорання. У конструкції поршня передбачена можливість встановлення додаткових деталей. Так, для того, щоб закріпити відповідно компресійні та маслознімні кільця на його поверхні виготовляють спеціальні канавки. Якщо маслознімні кільця покликані забезпечити відведення надлишків змащувального матеріалу і тепла від поршня, компресійні кільця повинні забезпечувати герметичність всього циліндра. Але це далеко ще не все. У нижній частині поршня виконано отвір, призначений для установки пальця, чим забезпечується рухоме з'єднання шатуна і поршня.

Складники

Сам собою поршень не зможе забезпечити нормального функціонування двигуна. Бойовою одиницею він стає лише тоді, коли його збирають, застосовуючи всі вищезгадані деталі. Обертати колінвал він може лише за допомогою шатуна. Незважаючи на те, що загальна конструкція ДВС вже тривалий час залишається незмінною, в сам поршень конструктори постійно вносять певні зміни. До тих пір, поки використовується принцип перетворення поворотно-поступального руху поршня у обертальний рух колінвала, навряд чи станеться кардинальна зміна конструкції ДВС. Як було зазначено вище, робота поршня відбувається в далеко не комфортних умовах і до таких серйозних факторів впливу, як тиск і температура, приєднуються ще сили тертя, що виникають між стінками циліндра та поршнем, і не останнє місце посідає інерційна складова. Метою внесення змін у конструкцію поршня є бажання інженерів досягти підвищення ефективності його роботи, і плюс до цього досягти підвищення його довговічності та надійності.

Де купити

Проте, вивести з ладу поршень вдається, зазвичай, лише створивши якусь позаштатну ситуацію. У звичайному режимі його ресурс можна порівняти з ресурсом, який закладає виробник для всього двигуна. Проте до передчасного зносу поршня можуть призвести ударні навантаження, пов'язані з неправильним налаштуванням двигуна. Не додасть ресурсу поршню і робота в умовах недостатньої кількості матеріалу, що змащує. У будь-якому випадку, за наявності проблем з поршневою частиною двигуна, звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:

  • купити поршні в зборі для китайських моделей скутерів та мотоциклів;;
  • замовити поршні в зборі для китайських моделей скутерів та мотоциклів, з доставкою до міста Києва чи будь-якого іншого регіону України;
  • скористатися каталогом поршнів у зборі для китайських моделей скутерів та мотоциклів;
  • дізнатися ціни на поршні в зборі для китайських моделей скутерів та мотоциклів та придбати необхідний недорого;
Відображення:
Вгору