0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Поршні в зборі для кубатури

Поршні в зборі для кубатури

Всі, хто хоч раз бачив двигун внутрішнього згоряння в розібраному вигляді, знають, що поршень одна з найважливіших деталей, що належать до кривошипно-шатунного механізму. Основним завданням цієї деталі є віддача механічної енергії, отриманої завдяки теплової енергії, що утворилася в результаті згоряння паливної суміші. Поршню доводиться працювати у суворих умовах впливу підвищеного тиску, значних температур та хімічно агресивного середовища. Зрозуміло, що витримати такі навантаження здатна деталь, виготовлена ​​із міцного та стійкого до зносу матеріалу. Мало того, цей матеріал має бути ще й легким, що дуже важливо для підвищення ефективності роботи двигуна внутрішнього згоряння. Конструктори зупинилися на двох найпопулярніших методах виготовлення поршнів, а саме, лиття та кування. В якості застосовуваних матеріалів були обрані сталеві та алюмінієві сплави, що мають високу термостійкість.

Конструкція поршня

У поршня є кілька важливих функцій, серед яких такі як відведення зайвого тепла, що утворюється в камері згоряння, герметизація тієї ж камери згоряння, а також забезпечення передачі на шатун механічних зусиль. Конструкцію поршня складної не назвеш і вона включає такі деталі, як маслознімне кільце, перше і друге компресійні кільця, спідниця, шатун, сталева вставка, стопорне кільце, бобишка, головка поршня двигуна внутрішнього згоряння, а також поршневий палець. Звичайно, для різного виду та типу двигунів виготовляють поршні, які мають свої конструктивні особливості. Ці особливості визначає також тип палива та форма камери згоряння. Що стосується днища поршня, воно може мати різну форму, зокрема, опуклу, увігнуту і плоску. Кожна з цих форм має свої плюси і мінуси. Так опукле днище підвищує продуктивність поршня, але процес згоряння паливної суміші втрачає ефективність. Дно з увігнутою формою цю ефективність підвищує, але при згорянні паливо залишає більше відкладень.

Завдання для поршня

На поршні є спеціальні борозни або канавки, які призначені для встановлення в них поршневих кілець. Поєднання поршня і циліндра двигуна відбувається завдяки наявності поршневих кілець, які повинні забезпечити виконання двох основних завдань. Перша полягає у створенні надійної герметичності, в результаті якої гази, що відпрацював, не будуть просочуватися між стінками поршня і циліндра, потрапляючи в картер двигуна. Щоб зменшити сили тертя, що виникають між стінками циліндра і поршня застосовується моторне масло, яке завдяки олійним кільцям рівномірно розподіляється по всій поверхні сполучених деталей і має скрізь однакову товщину. Як матеріал для виготовлення поршневих кілець застосовують сплави на основі чавуну.

Про поршневі кільця

У більшості випадків на один поршень встановлюють одне маслознімне і два компресійні кільця, причому друге кільце компресійне може бути комбінованого типу. Але в кінцевому підсумку кількість необхідних для встановлення кілець та їх тип визначається маркою та технічними особливостями двигуна. Найбільше дістається компресійному кільцю, яке встановлено під першим номером. Щоб зменшити інерційні та інші впливи на кільця, в кільцевій канавці може бути встановлена ​​спеціальна сталева вставка, яка покликана збільшити як міцність, так і ступінь стиснення кільця.

Де купити

При необхідності замінити поршень двигуна внутрішнього згоряння звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:

  • купити поршні у зборі для кубатури;
  • дізнатися ціни на поршні у зборі для кубатури та придбати необхідні недорого;
  • скористатися каталогом поршнів у збиранні для кубатури;
  • замовити поршні у зборі для кубатури з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого населеного пункту України;
Відображення:
Вгору