0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Поршні в зборі для японських скутерів

Поршні в зборі для японських скутерів

Для того, щоб перетворити теплову енергію, яку отримують в результаті згоряння палива в камерах двигуна внутрішнього згоряння в механічну, використовують вузол, що отримав назву кривошипно-шатунного механізму. Одним із основних елементів цього механізму є поршень. Він виконує кілька функцій, серед яких такі як відведення теплової енергії від камери згоряння, а також передача механічного зусилля на шатун. Ще одна функція полягає в тому, щоб забезпечити максимальну герметизацію циліндра. Тобто гази, що утворюються в результаті згоряння палива, не повинні ні за яких умов проникати в навколишнє середовище. Чим меншою буде маса поршня, тим ефективнішою буде його робота. Але, в той же час матеріал, з якого виготовлений поршень, повинен мати достатню міцність і витримувати як високі температури, так і підвищений тиск.

Пристрій поршня

Встановленому в циліндрі двигуна поршню, як було зазначено вище, дістається і від впливу температури, і від високого тиску, та й гази,, що утворюються після згоряння палива, класифікуються, як агресивні. Отже, обійтися тут без застосування сплавів, отриманих на основі алюмінію або сталі, просто неможливо. Вже протягом багатьох років для виготовлення поршнів використовуються два способи. У першому випадку застосовується метод лиття, а у другому – штампування. І той, і інший метод має право на життя, але в будь-якому разі основні деталі поршня залишаються у незмінному вигляді. При придбанні поршня слід звернути особливу увагу на його форму днища. Залежно від призначення та типу двигуна, в який буде встановлений поршень, його днище може мати плоску, опуклу або увігнуту форму. На кожному поршні є спеціальні місця для встановлення компресійних та маслознімних кілець. У переважній більшості випадків на поршні є місце для двох компресійних та одного маслознімного кільця.

Кільця та форма днища

І трохи про залежність технічних характеристик поршня від форми днища. Для того, щоб досягти більшої продуктивності в процесі згоряння палива, яке, як відомо, відбувається в камері згоряння, необхідно днищу надати опуклу форму. Щоправда при цьому слід враховувати, що можливе зниження ефективності роботи поршня. А ось для того, щоб підвищити ефективність роботи поршня, слід його днищу надати увігнуту форму. Правда, при цьому можливі неприємні наслідки у вигляді додаткових відкладень, які незмінно утворюються в камері згоряння. Зона, розташована між першим компресійним кільцем і дном, отримала назву вогняного пояса. Усі місця, де передбачається розміщення кілець, легко знайти завдяки відповідним канавкам. Ще, ці канавки серед звичайних водіїв чи майстрів із ремонту двигунів, можуть називатися борозенками. Виходячи з назв не важко визначити, для якої мети встановлюється те чи інше кільце. Маслознімне - означає відведення надлишків олії зі стінок циліндра, компресійне - для забезпечення герметичності циліндра.

Де купити

Як правило, на поршень встановлюють одне маслознімне і два компресійні кільця, хоча бувають інші варіанти. Все залежить від того, який тип двигуна використовується, а також де його передбачається використовувати. Завдання оливного кільця полягає в тому, щоб своєчасно очистити внутрішню стінку циліндра від надлишків моторного масла. Одне або два компресійних кільця повинні забезпечити повну герметизацію циліндра і запобігти витоку відпрацьованих газів у навколишнє середовище. Якщо виникла потреба здійснити заміну поршня або його складових частин, звертайтесь до нашого інтернет-магазину та отримайте можливість:

  • купити поршні у зборі для японських скутерів;;
  • замовити поршні в зборі для японських скутерів з доставкою, як до міста Києва, так і до будь-якого іншого міста України;
  • дізнатися ціни на поршні в зборі для японських скутерів та придбати необхідний недорого;
  • скористатися каталогом поршнів у зборі для японських скутерів;
Відображення:
Вгору