0Порівняння товарів
Мотоквартал — Всеукраїнский магазин мототоварів
0
Мій кошик

Фари передні для кубатури

Фари передні для кубатури

Якщо підходити чисто формально, мотоциклетна фара ніяк не впливає на швидкість транспортного засобу. Але, з іншого боку, у темний час доби або в умовах поганих погодних умов та недостатньої видимості, повна відсутність освітлення призведе до того, що швидкість доведеться максимально знизити, а може повністю зупинитися. Виходить, що в сучасних умовах, особливо з огляду на багаторазово зрослі швидкості, без ефективного освітлення, яке може забезпечити передня фара мототранспортного засобу, виїжджати на дороги загального користування неприпустимо, що регламентується правилами дорожнього руху всіх цивілізованих країн. З того часу, як людство додумалося застосовувати як висвітлення фари транспортних засобів, ці прилади зазнали істотних змін. Однак, що стосується мотоциклів, то завдання інженерів та конструкторів полегшувалося тим, що не було необхідності винаходити велосипед, оскільки система освітлення для автомобілів була вже створена.

Перша мотоциклетна фара

Говорячи конкретно про мотоцикли, слід зазначити, що застосовувати для освітлення дороги масляні світильники, свічки, встановлені у ліхтарях, або тим більше факела, було не тільки незручно, а й небезпечно. На щастя всіх любителів їзди в темряві, до кінця дев'ятнадцятого століття на світ з'явився ліхтар, що працює за допомогою ацетилену, який так і називався - ацетиленовий або карбідний ліхтар. Пристрій такого ліхтаря був простим і невигадливим. Звичайну воду поміщали в резервуар, розміщений у бачку та обладнаний краником. На початку поїздки, у разі потреби, водію достатньо було відкрити краник, і вода починала капати на карбід кальцію, який попередньо поміщали в нижню частину бачка. В результаті хімічної реакції наступала між водою і карбідом, виділявся ацетилен. Далі газ, що утворився, по трубці доставлявся у фару, де й відбувалося його згоряння за допомогою стаціонарного пальника. Чим швидше капала вода, тим інтенсивніше виділявся ацетилен і інтенсивніше відбувалося його згоряння.

Основні деталі фари

Звичайно, такий спосіб був далекий від ідеалу, але на пару годин вистачало, а потім, для відновлення процесу доводилося чистити і запалювати новий пальник, доливати воду і т.д. Правда був і позитивний момент, тому що після визначення мотоцикла на місце стоянки, ліхтар можна було забрати з собою і проїхати додому, висвітлюючи собі шлях. Ацетиленовий ліхтар міг висвітлювати шлях на сотню метрів уперед, а цього водіям було цілком достатньо. Ліхтар тих часів уже мав деякі деталі, які залишилися за своєю суттю у незмінному вигляді до теперішнього часу. Так, наприклад, зберігся відбивач параболічної форми, який збирав у єдиний промінь все одержуване світло і спрямовував його в прямому напрямку. Крім того, було прийнято покривати скло фари призматичними лінзами, які не давали можливості світловому променю розсіюватись у різні боки і йти вгору. Не всі марки мотоциклів постачалися такими ліхтарями, тому найчастіше їх доводилося купувати і встановлювати самостійно або робити попереднє замовлення.

Де купити

Мототранспортні засоби отримали повноцінну електричну систему, тільки до кінця двадцятих років минулого століття, в той час, як автомобілісти мали задоволення користуватися їй приблизно на десять років раніше. Першим мотоциклам, з електричною системою, доводилося возити з собою два акумулятори, так як генератор для мотоцикла ще не змогли пристосувати. Благо в наш час немає всіх цих труднощів і за бажання можна звернутися в інтернет-магазин Мотоквартал і отримати можливість:

  • купити передні фари для кубатури;;
  • користуватися каталогом передніх фар для кубатури;
  • дізнатися ціни на передні фари для кубатури та придбати необхідні недорого;
  • замовити передні фари для кубатури з доставкою, як в місто Київ, так і в будь-яке інше місто України.
Відображення:
Вгору