Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання: 24h | |||
|
Кросовер NARAKU поєднує в собі дизайн Racing із внутрішньою конструкцією, адаптованою до вимог чотиритактних двигунів.
Дорожнє право завдяки електронній сертифікації.
Більшість 4-тактних вихлопів просто запозичені з 2-тактних серій і змінені лише кронштейни.
У результаті виходить візуально приваблива система, як правило, з нижчою продуктивністю, ніж в оригіналу.
Внутрішня структура кросовера доводить двигун GY6 об'ємом 50 куб. см.
Це робить його однією з найефективніших систем для цих двигунів.
З чорним покриттям і справжнім карбоновим глушником Black Edition.
Чорне покриття можна в будь-який момент відполірувати фарбою для вихлопних газів, щоб воно виглядало як нове.
Покриття не тримається в районі колектора.
Прозоре покриття зі справжнім вуглецевим глушником із жовтого карбону.
Це схоже на системи YASUNI та ін., що використовуються на двотактних двигунах.
Підходить на:
BAOTIAN
- BT 49 QT-12 AC 2006 - 2013
- BT 49 QT-12 2010 - 2011
- BT 49 QT-9 F1/3 2010 - 2011
- BT 50 QT-11 AC 2006 - 2011
- BT 50 QT-9 AC 2004 - 2007
BEELINE
- VELOCE 50 GT 2010 - 2012
- VELOCE 50 2010 - 2014
GENERIC (KSR MOTO)
- CRACKER 50 4T 2013 - 2018
- ONYX 50 4T 2015 - 2018
- PANDORA 50 2019 - 2020
- SIRION 50 2019 - 2019
HYOSUNG
- NEWTEE UP 50 2014 - 2015
KREIDLER
- FLORY 50 CLASSIC 2012 - 2018
PEUGEOT
- V-CLIC 50 4T 2008 - 2013
REX
- CAPRIOLO 50 1998 - 2000
- CAPRIOLO 50 2007 - 2009
- RS400 50 2009 - 2014
- RS450 50 2006 - 2015
- RS460 50 2009 - 2014
- RS500 50 2006 - 2014
- RS900 50 2007 - 2014
SACHS
- 49ER 50 2006 - 2008
- BEE 50 2008 - 2008
- BEE 50 2010 - 2011