Кількість
|
Вартість
|
||
Днів постачання: 24h | |||
|
Типові осі використовують внутрішні ШРУСи, які мають працювати під кутом і забезпечувати хід підвіски; ця конструкція подвійного призначення обмежує кут шарнірного з’єднання приблизно до 25°, тоді як хід обмежений 1,25" - 1,5", що недостатньо для квадроциклів і UTV з підйомними комплектами або довгоходовою підвіскою
Якщо ваш квадроцикл або UTV має підйомний комплект або подовжені A-важелі та вимагає підвіски з довгим ходом, вам потрібні осі Moose Heavy Duty із технологією Voodoo Axle
У цих осях використовуються фіксовані внутрішні ШРУСи Rzeppa, які забезпечують шарнірне з’єднання під кутом 45°, а шліц із ковзанням у валу осі забезпечує 2 дюйма ходу
Це допомагає запобігти роз'єднанню внутрішнього ШРУСа з коробкою передач, коли підвіска повністю провисає
Щоб забезпечити хід підвіски, осі використовують ковзаючий шліц, який дозволяє осі стискатися та розтягуватися 2 "
Телескопічні осьові штанги встановлені на шарикопідшипниках лінійного руху для плавної роботи, яка не заклинюється під навантаженням
Наша революційна конструкція забезпечує надвисоку міцність і здатність працювати під кутами, яких інші не можуть
Колір основи: чорний, сріблястий
Оздоблення основи: Необроблений
Колір/обробка:Чорний, сріблястий
Обов’язок: важкий
Модель: технологія Voodoo Axle
Монтажне положення: спереду справа